استدلال‌ جالب‌ حجت الاسلام قرائتی برای‌ رونمایی نکردن از یک تمبر تبلیغاتی!

رئیس ستاد اقامه نماز درباره علت رونمایی نکردن از تمبر یادبود بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز گفت: بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برای طراحی و ساخت تمبر هزینه شده در حالی که این تمبر هیچ تاثیری در ترویج فرهنگ نماز و نماز‌خوانی ندارد.

استدلال‌ جالب‌ حجت الاسلام قرائتی برای‌ رونمایی نکردن از یک تمبر تبلیغاتی!

به گزارش ۸دی، رئیس ستاد اقامه نماز درباره علت رونمایی نکردن از تمبر یادبود بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز گفت: بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برای طراحی و ساخت تمبر هزینه شده در حالی که این تمبر هیچ تاثیری در ترویج فرهنگ نماز و نماز‌خوانی ندارد.

مراسم رونمایی از تمبر یادبود بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در حالی در قزوین برگزار شد که حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز از رونمایی تمبر یادبود این مراسم سر باز زده و از تمبر یادبود بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز رونمایی نکرد.

حجت‌الاسلام محسن قرائتی درباره علت رونمایی نکردن از تمبر یادبود بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برای طراحی و ساخت تمبر بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز هزینه شده است در حالی که این تمبر هیچ تاثیری در ترویج فرهنگ نماز و نماز‌خوانی ندارد.

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: شما بگویید ساخت و رونمایی از این تمبر چه تاثیری در ترویج فرهنگ نمازخوانی در جامعه خواهد داشت تا من از این تمبر رونمایی کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضا يارمحمدخواه
مرحبا استاد، هميشه آرزو داشتم صحبت هاي استاد قرائتي را به بعضي از امامان جماعت بفهمانم اما متاسفانه عده اي اگر نگوييم سواد بايد بگوييم درك ضعيفي از دين دارند
سید
جل الخالق! یعنی چه؟ یعنی بدون اخذ اجازه از رئیس تمبر یادبود برنامه ریزی کردند و شما بی خبر بودی؟ حالا که هزینه شده - دیگه شما ابروداری کن و ستاد و مدیریتتو زیر سوال نبر.
نقی در پاسخ به سید
استاد قرائتی عزیز خدا شما را حفظ کند. صداقت و جسارت شما ستودنی ست ولی ای کاش دل بقیه اونهایی که سنگ اسلام را به سینه میزنند مثل شما بودند و دل سوزی و فداکاری میکردند.
در حاشیه