شناسایی و دستگیری مدیر سایت غیراخلاقی اینترنتی در لنگرود

فردی که در پوشش فضای مجازی اقدام به انتشار محتوای غیر اخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال می نمود، توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان در شهرستان لنگرود شناسایی و دستگیر شد.

شناسایی و دستگیری مدیر سایت غیراخلاقی اینترنتی در لنگرود

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ محمدخانی رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت : در راستای مقابله با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی ، کارشناسان تیم رصد این پلیس ، سایت اینترنتی را شناسایی کردند که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غیر اخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال می نمود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: با شناسایی سایت غیر اخلاقی اینترنتی ، تلاش برای شناسایی گرداننده اصلی سایت مذکور به صورت ویژه در دستورکار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمدخانی اعلام کرد: با پی جویی های فنی و پلیسی انجام شده آدرس مدیر اصلی این سایت شناسایی شده و پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه مدیر اصلی این وب سایت اخلاقی در  شهرستان لنگرود دستگیر و به پلیس فتا  انتقال داده شد.

ایرج محمد خانی بیان داشت : در بررسی ادله دیجیتال جمع آوری شده از منزل متهم دو هزار و چهار صد و چهل کلیپ و فیلم غیر اخلاقی کشف شده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی استان گیلان خاطر نشان کرد: متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به داد سرای عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود  انتقال و از آن طریق قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون ریالی برای وی صادر شد.

DSCF0742

سرهنگ محمد خانی در این راستا به آن دسته از مدیران وب لاگ ها و وب سایت های اینترنتی که در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته اند هشدار داد و افزود: بر خورد پلیس فتا با این گونه هنجار شکنان بر خورد جدی ، قاطع و قانونی خواهد بود.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان از جوانان فهیم و ارزشمند گیلانی خواست، ضمن حفظ هوشیاری کامل در فضای مجازی از عضویت در اینگونه سایت ها پرهیز نموده و مراقب باشند و در صورت مشاهده یا اطلاع از چنین وب سایت هایی آدرس آن را در بخش (تماس با ما ) سایت اینترنتی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice. ir در قسمت ثبت شکایات و گزارشات مردمی درج و گزارش دهند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه