گاهی حقوق یک ماه پرسنل شهرداری رشت به صورت چند قسط پرداخت می‌شود

محمود باقری‌خطیبانی با بیان اینکه هنوز موضوع تأخیر پرداخت حقوق پرسنل شهرداری رشت برطرف نشده است، گفت: پرسنل شهرداری مانند دیگر شهروندان با موضوعاتی از جمله پرداخت فیش گاز و … مواجه هستند.

گاهی حقوق یک ماه پرسنل شهرداری رشت به صورت چند قسط پرداخت می‌شود

به گزارش ۸دی، عضو دیگر شورای اسلامی رشت نیز در جلسه مذکور خواستار پرداخت به‌موقع حقوق پرسنل شهرداری این شهر شد و گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که درباره پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری تعلل نشود.

محمود باقری‌خطیبانی با بیان اینکه هنوز موضوع تأخیر پرداخت حقوق پرسنل شهرداری رشت برطرف نشده است، افزود: پرسنل شهرداری مانند دیگر شهروندان با موضوعاتی از جمله پرداخت فیش گاز و … مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت‌ها به طور مدام با تأخیر انجام می‌شود، تصریح کرد:  گاهی حقوق یک ماه پرسنل شهرداری رشت به صورت چند قسط پرداخت می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به موضوع طرح تفصیلی مناطق این شهر اشاره کرد و گفت: این موضوع موجب ناراحتی سازندگان شهر رشت شده و هر روز باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی در حال نابودی است.

وی با بیان اینکه در طرح تفصیلی باید تجدید نظر شود، یادآور شد: سازندگان در حال فرار هستند ضمن اینکه موضوع تعطیلی باشگاه‌های ورزشی نیز یکی دیگر از نگرانی‌های فعلی در رشت است.

باقری‌خطیبانی تعطیلی باشگاه‌های ورزشی را موجب بروز مشکلات زیاد عنوان کرد و متذکر شد: مجموعه‌های ورزشی شهر رشت نیازمند حمایت بیشتر است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آرمین
آقای دکتر پیشنهاد میکنم ارزیابی از عملکرد معاونین و مدیران ستادی و عملیاتی داشته باشید زیرا اگر آنان به وظایف خود درست عمل کنند (نه به فکر ساخت وساز و آینده خانواده خود که برایشان همه چیز بگذارند تا وقتی حضرت عزرائیل جانشان را گرفت بگویند بابا و ننه براشون گذاشتند) و مانند شما به فکر مردم باشند و شما را درگیر همه مسایل شهرداری و .... نکنند حقوق کارگران و زحمتکشان به تعویق نمی‌افتد لطفا در مورد همکاران خود تجدیدنظر فرمایید
در حاشیه