تیم فوتبال شهرباران به مصاف شهرداری اردبیل می رود

در ادامه مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم شهرباران گیلان به مصاف تیم شهرداری اردبیل می رود.

تیم فوتبال شهرباران به مصاف شهرداری اردبیل می رود

به گزارش ۸دی، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان گفت: تیم های فوتبال شهرباران گیلان و شهرداری اردبیل در هفته بیست و سوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.
علیپور افزود: بر این اساس ، مسابقه یادشده عصر امروزسه شنبه ششم بهمن ماه در اردبیل برگزار می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم فوتبال شهرباران گیلان در چند هفته اخیر نتوانسته برابر حریفان خود به برتری برسد ، امیدواریم در این دیدار بتواند تیم شهرداری اردبیل را شکست دهد .
وی ادامه داد: البته کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرباران گیلان مصمم هستند تا با ارایه یک بازی هجومی و تماشاگرپسند ، بتوانند تیم شهرداری اردبیل را شکست دهند تا هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنند تا در جدول رده بندی صعود داشته باشند .
مدیرروابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان خاطرنشان کرد: هم اکنون تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم های فوتبال شهرداری اردبیل و شهرباران  گیلان با کسب ۲۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکانهای هفدهم و هجدهم جدول رده بندی قرار دارند .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور جام آزادگان ۲۰ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه