آغاز کلاس مربیگری فوتبال درجه C ایران در رشت

رئیس هیات فوتبال استان گیلان در خصوص برپایی این کلاس مربگیری گفت : در این کلاس مربیگری ، ۱۹ مربی فوتبال از استان گیلان حضور دارند که این دوره مربیگری را آموزش می بینند .

آغاز کلاس مربیگری فوتبال درجه C ایران در رشت

به گزارش ۸دی، رئیس هیات فوتبال گیلان در خصوص برپایی این کلاس مربگیری گفت : در این کلاس مربیگری ، ۱۹ مربی فوتبال از استان گیلان حضور دارند که این دوره مربیگری را آموزش می بینند .
قربانعلی الماس خاله  افزود : این کلاس مربیگری در دو مرحله و به مدرسی حمید رجبی نیا مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و سرپرستی خلیل حجتی پیگیری خواهد شد .
وی اظهار کرد : این کلاس مربیگری بنا بر قوانین جدیدی که از سوی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده ، جایگزین کلاس درجه D آسیا می باشد و مربیانی که این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند ، می توانند با تشخیص مدرس در دو شاخه B ایران و یا C آسیا به مدارک بالاتر دست یابند .
وی ادامه داد : همچنین مربیانی که موفق به کسب مدرک مربیگری درجه C ایران شوند ، خواهند توانست در تیمهای فوتبال زیر گروه شهرستان و استان مربوطه مربیگری کنند .
وی بیان کرد : کلاس مریبگیری درجه C ایران به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت ادامه می یابد و در پایان به مربیانی که این دوره را با موفقیت پشت سربگذارند ، مدرک مربگیری فوتبال درجه C ایران اعطاء خواهد شد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه