حضور تیم کشتی گیلان با ۱۲ کشتی گیر در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیات کشتی گیلان گفت : رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور از هفتم بهمن ماه در تهران آغاز می شود و گیلان با ۱۲ کشتی گیر در این دوره از رقابت ها حضور خواهد یافت .

حضور تیم کشتی گیلان با ۱۲ کشتی گیر در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش ۸دی، رئیس هیات کشتی گیلان گفت : رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور از روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه در تهران آغاز می شود و گیلان نیز با ۱۲ کشتی گیر در این دوره از رقابت ها حضور خواهد یافت .
نقی هدایتی  افزود : بر این اساس ، امیرحسین عبدزاده در وزن ۴۶ کیلوگرم ، محمد شیرزاد و رامین محسنی پور در وزن ۵۴ کیلوگرم ، عارف ابراهیم زاده و علی جامع در وزن ۵۸ کیلوگرم ، سهیل پرسته و مجید دوستعلی در وزن ۶۳ کیلوگرم اعضای تیم کشتی آزاد نوجوانان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور تشکیل می دهند .
وی اظهار کرد : همچنین پوریا افشار و علیرضا یوسفی در وزن ۷۶ کیلوگرم ، مهدی مودب منش در وزن ۸۵ کیلوگرم ، علی رهبری و علی شهبازی نیز در وزن ۱۰۰ کیلوگرم دیگر اعضای تیم کشتی آزاد نوجوانان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور تشکیل می دهند .
رئیس هیات کشتی گیلان ادامه داد : مهدی صارمی و محمد صابر نیز به عنوان مربی و علی فراهانی به عنوان سرپرست ، تیم کشتی آزاد نوجوانان این استان را در مسابقات قهرمانی کشور همراهی خواهند کرد .
هدایتی در ادامه بیان داشت : امیدواریم که کشتی گیران نوجوان گیلانی در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور بدرخشند و بتوانند مدالهای رنگارنگی را از این دوره از مسابقات کسب کنند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه