۵۴ گردان بیت‌المقدس، ۲۲ گردان امام حسین (ع)، ۱۴۰ گردان عاشورا و ۴۹ گردان الزهرا (س) آماده مدیریت حوادث غیر مترقبه در استان هستند

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از راه‌اندازی قرارگاه امداد و نجات با تصویب ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این فرماندهی خبر داد.

۵۴ گردان بیت‌المقدس، ۲۲ گردان امام حسین (ع)، ۱۴۰ گردان عاشورا و ۴۹ گردان الزهرا (س) آماده مدیریت حوادث غیر مترقبه در استان هستند

به گزارش ۸دی، سردار مهدی کاظمی‌پور با اشاره به آمادگی سپاه قدس گیلان در کمک به مدیریت حوادث غیر مترقبه در استان اظهار کرد: سپاه قدس گیلان در دو بعد سازمانی و امکانات موجود غیر سازمانی آمادگی کمک به مدیریت بحران در استان را دارد.

وی به آمادگی ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای مدیریت حوادث غیر مترقبه در سپاه قدس گیلان اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ دستگاه خودروی کمک‌دار برای کمک به دستگاه‌های اجرایی در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه در استان آماده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: ۵۴ گردان بیت‌المقدس، ۲۲ گردان امام حسین (ع)، ۱۴۰ گردان عاشورا و ۴۹ گردان الزهرا (س) آماده مدیریت حوادث غیر مترقبه در استان هستند.

کاظمی‌پور با بیان اینکه دو هزار پایگاه مقاومت بسیج در گیلان وجود دارد، یادآور شد: امسال گروه‌های امداد و نجات در پایگاه‌های مذکور سازماندهی شدند و آموزش‌های لازم را گذراندند.

وی، گروه‌های امداد و نجات پایگاه‌های مقاومت سپاه قدس گیلان را کمک‌کننده به فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی استان در حوادث غیر مترقبه عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه وجود قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) از امکانات غیرسازمانی این ارگان در استان محسوب می‌شود، بیان کرد: قرارگاه مذکور در زمان بحران با ماشین‌آلات، مهندسی و نیروی انسانی تحت امر سپاه قدس گیلان است.

کاظمی‌پور، سپاه را در خدمت مردم عنوان کرد و گفت: قرارگاه امداد و نجات با تصویب ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه قدس گیلان راه‌اندازی شده است.

وی وظایف قرارگاه امداد و نجات سپاه قدس گیلان را تعریف شده دانست و خاطرنشان کرد: وظایف قرارگاه مذکور به تمام رده‌های سازمانی سپاه قدس گیلان ابلاغ شده و براساس این طرح می‌توانند به مدیریت بحران در استان کمک کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: در صورت بروز حوادث غیر مترقبه در استان آمادگی استفاده از امکانات دیگر استان‌ها برای اجرای ماموریت‌ها در گیلان وجود دارد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه