حلقه جریان فتنه اطراف استاندار گیلان تشکیل شده است/ در صورت نیاز اسامی اصحاب فتنه ۸۸ گیلان را افشا می کنیم

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه اگر نیاز باشد اسامی اصحاب فتنه ۸۸ گیلان را اعلام می‌ کنیم، تصریح کرد: افرادی که به دنبال براندازی نظام بودند نمی‌توانند مدیریت‌ها را به عهده داشته باشند.

حلقه جریان فتنه اطراف استاندار گیلان تشکیل شده است/ در صورت نیاز اسامی اصحاب فتنه ۸۸ گیلان را افشا می کنیم

به گزارش ۸دی نیوز، نظرعلی علیزاده در همایشی پیرامون مسائل جاری استان و کشور که شامگاه دوشنبه در مسجد قدس شهر رشت برگزار شد، به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: اگر افرادی که اطراف سران فتنه بودند امر به معروف و نهی از منکر می‌کردند، آن وقایع اتفاق نمی‌ افتاد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه جامعه کنونی اسلامی است و تمام مسلمانان تکلیف دارند درباره وضعیت کشور اظهار نظر کنند، خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان بیشتر از دیگران نیازمند تذکر می باشند.

وی موفقیت دولت را کارآمدی نظام اسلامی دانست و با تأکید بر اینکه رئیس جمهوری دارای نگاه اعتدالی است و باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند، ابراز نمود: دوست داریم دولت اسلامی موفق باشد تا به دنیا اعلام کنیم حکومت دینی کارآمد است.

استانداری گیلان کلیددار نمی‌خواهد

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با اشاره به تغییر و تحولات در سطوح مدیریتی گیلان، بیان نمود: هشدارهای لازم را به استاندار سابق داده بودم که مواظب جریان انحرافی باشد.

علیزاده با بیان اینکه به کیهان هاشم‌ نیا ظلم شده است، اذعان داشت: استانداری گیلان کلیددار نمی‌خواهد و نباید ظرفیت‌های استان به هدر رود.

وی تأکید کرد: گیلان نسبت به دیگر استان‌ها دارای عقب‌ماندگی بسیار است و آمادگی داریم اولویت‌های گیلان را به استاندار اعلام نمائیم.

این فعال سیاسی گیلان به استاندار در خصوص استفاده از اصحاب فتنه ۸۸ در بدنه استانداری هشدار داد و خاطرنشان کرد: مسئولیت‌ها نباید به افرادی که علم‌ داری فتنه را به عهده داشتند، واگذار گردد.

اگر نیاز باشد اسامی اصحاب فتنه ۸۸ گیلان را اعلام می‌ کنیم

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان در ادامه افزود: افرادی که به دنبال براندازی نظام بودند نمی‌توانند مدیریت‌ها را به عهده داشته باشند.

علیزاده با بیان اینکه اگر نیاز باشد اسامی اصحاب فتنه ۸۸ گیلان را اعلام می‌ کنیم، تصریح کرد: تجربه تلخ قوم‌ گرایی و آقازاده‌ها را از گذشته در گیلان شاهد بودیم.

وی با هشدار نسبت به فعال شدن جریان انحرافی اطراف استاندار گیلان، اظهار کرد: موضوع مذکور قابل تحمل نیست.

حلقه جریان فتنه اطراف استاندار گیلان تشکیل شده است

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان همچنین بیان نمود: افرادی که با دشمنان انقلاب اسلامی، آمریکا و رژیم صهیونیستی همراهی می‌ کردند امروز می‌ خواهند عهده‌ دار مدیریت‌ها شوند.

وی به واگذاری مسئولیت‌ها به اقوام و فامیل در استان اشاره کرد و گفت: حلقه جریان فتنه اطراف استاندار گیلان تشکیل شده است.

علیزاده افزود: امیدواریم نجفی با مدیریت بلند‌مدت از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کند.

این فعال سیاسی استان ابراز نمود: به وجود استاندار بومی افتخار می‌کنیم اما نجفی باید مواظب جریان انحرافی به‌ ویژه جریان فتنه که اطراف او را احاطه کردند، باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه