تغییر چهره‌ی شهر با حضور معتادان/باید از ظرفیت اندیشه و فکر NGO ها بهره لازم را ببریم

نجفی گفت: تغییر چهره‌ی شهر با حضور معتادان در نحوه‌ی قضاوت هموطنان و میهمانان که به داخل کشور وارد می‌شوند تأثیر گذار خواهد بود گرچه ممکن است این قضاوت ها واقعی نباشد اما اثرش را در جامعه نشان می‌دهد.

تغییر چهره‌ی شهر با حضور معتادان/باید از ظرفیت اندیشه و فکر NGO ها بهره لازم را ببریم

به گزارش ۸دی، استاندار صبح امروز در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت : برای حضور و مشارکت قوی  تشکل‌های مردمی در زمینه‌ی مبارزه با اعتیاد اقدام جدی صورت پذیرد.

محمدعلی نجفی در این نشست اظهار داشت : اتخاذ تدابیر لازم برای حضور و مشارکت قوی  عموم  مردم و خانواده‌ها و حمایت از تشکل‌های مردمی  و سازمانهای مردم نهاد در زمینه‌های پیشگیری، کاهش آسیب و درمان معتادان دارای اهمیت است.

IMG_8849

وی با اشاره به مشارکت مناسب سازمان‌های مردم نهاد در بخش مدیریت پسماند در استان افزود : افزایش نقش  بخش‌های غیردولتی  و مردمی منجر به موفقیت بهتر کارها خواهد شد و باید از ظرفیت اندیشه و فکر NGO ها بهره لازم را ببریم.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی آموزش و پرورش استان در مبارزه با مواد مخدر گفت : درک بیشتر نسل جوان و هدایت آنان با آموزش‌های مختلف در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است.

IMG_8843

وی افزود : اگر می‌خواهیم در آینده با آسیب‌های اجتماعی کمتری مواجه شویم باید این اقدامات از مقطع دبستان و پیش‌دبستانی آغاز شود.

وی همچنین بر جمع آوری معتادان متجاهر تاکید و خاطر نشان کرد : تغییر چهره‌ی شهر با حضور معتادان در نحوه‌ی قضاوت هموطنان و میهمانان که به داخل کشور وارد

می‌شوند تأثیر گذار خواهد بود گرچه ممکن است این قضاوت ها واقعی نباشد اما اثرش را در جامعه نشان می‌دهد.

IMG_8839

وی ضرورت شناسایی خرده فروشان مواد مخدر در کنار قاچاقچیان حرفه‌ای را نیز مهم دانست و افزود : حساسیتی که نسبت به قاچاقچیان حرفه‌ای وجود دارد برای خرده فروشان نیز باید اعمال شود.

در ادامه این جلسه روسای هر یک از کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به بیان گزارش و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه