رقابت ۱۲ نفره بهارستانی برای کسب یک کرسی مجلس در لاهیجان

روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

رقابت ۱۲ نفره بهارستانی برای کسب یک کرسی مجلس در لاهیجان

سرویس سیاسی هشت دی؛

روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

نگاهی کوتاه به آمار و ارقام و درصد تایید و یا رد صلاحیت شدگان از سوژه هایی است که برای همه میتواند جالب باشد. در ادامه نگاهی به آمار و ارقام مدعیان بهارستان در شهرستان لاهیجان و سیاهکل می اندازیم:

در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل ۳۷ نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند ۲۳ نفر ( ۶۲ درصد ) توسط هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گیلان رد صلاحیت شده و یا صلاحیت آن ها احراز نشده است. گفتنی است ۲ نفر ( ۵ درصد ) از نامزهای ثبت نام کرده نیز از شرکت در انتخابات مجلس ۹۴ انصراف داده اند. تعداد افراد تایید صلاحیت شده در لنگرود نیز  ۱۲نفر ( ۳۳ درصد ) می باشد.

در ادامه لیست نامزدهای شهرستان لاهیجان و سیاهکل که توسط هیات های اجرایی و نظارت تایید صلاحیت شده اند را در ادامه می خوانیم.

البته این لیست با افزوده شدن افرادی که پس از اعتراض تایید صلاحیتشان را دریافت میکنند کامل تر می گردد.

همچنین می توانند اطلاعات دقیق درباره نامزدهای سایر شهرستانهای استان گیلان را در ( مدعیان بهارستان ) بخوانید.

Capture

۱.ذبیح الله نیک فر دارای مدرک پزشکی عمومی است. وی رییس ستاد احمدی نژاد در لاهیجان بوده است و سابقه کاندیداتوری در دوره های هفتم، هشتم و نهم را داراست.

ش

۲.ایرج ندیمی دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات است. در سابقه اجرایی معاون پارلمانی مجلس به چشم می خورد. وی سابقه نمایندگی ششم، هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی را داراست. همچنین ندیمی سابقه کاندیداتوری در دوره های سوم، چهارم، پنجم و هشتم را داراست. گفتنی است وی در دوره هشتم با عدم احراز صلاحیت مواجه شد.

65_899

۳.علی محرر دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت است. در سوابق وی می توان به رئیس سابق سازمان چای کشور ، مدیرکل چای شمال، معاون اداری و مالی اداره کل چای شمال، رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیاهکل، مسئول سوخت کارخانجات چایسازی استان‌های گیلان و مازندران، رئیس هیأت بازرسی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری اشاره کرد. وی سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم را دارد.

رسول-فرخی-300x230

۴.رسول فرخی متولد روستای میکال سیاهکل است. وی دارای مدرک دکتری مدیریت است. در سوابق اجرایی وی می توان به معاون اداره بازرسی و بررسی شکایات استانداری گیلان اشاره کرد.وی سابقه کاندیداتوری در دوره نهم را هم دارد.

۵.نقی حیدر دوست دارای مدرک دکتری دندان پزشکی و بازنشسته سپاه است. وی سابقه کاندیداتوری در دوره هشتم را دارد.

امیری

۶.محمد امیری میکال، دارای مدرک دکتری جغرافیای شهری است.  در سوابق وی معاون اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مدیر کل نهضت سواد آموزی استان گیلان، عضویت در شورای تحقیقات آموزش و پرورش گیلان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان موجود است.

hasanzadeh

 

۷.جهانگیر حسن زاده مشاور اسبق وزیر علوم است.

 

yosefinejad

۸.مجتبی یوسفی‌نژاد مقدم کیاسرائی متولد سیاهکل است و مدرک فوق لیسانس مدیریت اجرایی دارد. یوسفی نژاد هم اکنون رئیس هیئت مدیره شرکت فن آوران دانش کوثر می باشد

۹.نعمت الله علیجانی

۱۰. معصومه حیدری(از ایشان اطلاعات دقیقی در دسترس نیست)

 

hoseyni

۱۱.سید مسعود حسینی وی مدرک فوق لیسانس حسابداری دارد و کارمند بانک مسکن لاهیجان می باشد.

آقاجانپور

۱۲. آرمین آقاجانپور دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری است و سابقه تدریس در دانشگاه را دارد.

 در پایان از کلیه کسانی که می توانند ما را در تکمیل لیست فوق ( مدعیان بهارستان لاهیجان و سیاهکل ) یاری کنند، خواهشمندیم که از طریق بخش نظرات، ایمیل و یا با شماره تلگرام ۰۹۲۱۵۹۴۴۷۹۵ با ما در ارتباط باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه