کروبی و موسوی باید با حضور در صدا و سیما توبه خود را اعلام و اظهار پشیمانی کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: نظام به کروبی و موسوی به قدر کافی فرصت داده و این دو باید با حضور در سیمای جمهوری اسلامی ایران توبه خود را در صحنه ملی و بین‌المللی اعلام و اظهار پشیمانی کنند و در این صورت ملت ونظام برای بخشش آنان تصمیم می‌گیرد.

کروبی و موسوی باید با حضور در صدا و سیما توبه خود را اعلام و اظهار پشیمانی کنند

به گزارش ۸دی نیوز صفر نعیمی‌رز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، با بیان اینکه رفع محدودیت‌های کروبی و موسوی از سران فتنه درخواست و اصرار خاتمی بود، اظهار کرد: اصرار خاتمی محقق نشده و نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اسلام دین رأفت، گذشت و مهربانی است، افزود: اگر کشوری در حوزه بین‌المللی تعدی کند و ابراز پشیمانی کرده و جبران مافات کند، ایران با دیدن پشیمانی طرف مقابل با رعایت حسن همجواری و با توجه به سنجش شرایط روابط خود را از سر می‌گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به وضعیت سران فتنه، گفت: نظام به کروبی و موسوی به قدر کافی فرصت داده و این دو باید با حضور در سیمای جمهوری اسلامی ایران توبه خود را در صحنه ملی و بین‌المللی اعلام و اظهار پشیمانی کنند و در این صورت ملت ونظام برای بخشش آنان تصمیم می‌گیرد.

نعیمی‌رز با بیان اینکه موسوی و کروبی باید توبه کنند، تصریح کرد: اگر این دو به مواضع خود اصرار داشته باشند، ملت هرگز آنان را نمی‌بخشد.

وی با تأکید بر اینکه دولت نیازی به پدرخوانده ندارد، اظهار کرد: دولت باید در عزل و نصب‌ها، منافع و مصالح کشور را در نظر بگیرد و به توصیه‌های افراد خاص بی‌تفاوت باشد.

سخنگوی فراکسیون رهروان مجلس با بیان اینکه دولت در عزل و نصب‌ها از افراد خاصی نباید تأثیرپذیر باشد، افزود: دولت با توجه به منویات مقام معظم رهبری در عزل و نصب‌ها تخصص و تعهد را در نظر گرفته و مستقل عمل کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه