تکمیل آزاد راه و راه آهن در گیلان نیازمند اعتبار است/ مسئولان اجرایی تنها به گزارش دهی نباید اکتفا کنند

استاندار گیلان، گفت: در پروژه ۱۱ کیلومتر باقیمانده به دنبال آنیم تا به گونه ای عمل شود تا شهر رودبار از دید خارج نشده و مردم این شهر متضرر نشوند.

تکمیل آزاد راه و راه آهن در گیلان نیازمند اعتبار است/ مسئولان اجرایی تنها به گزارش دهی نباید اکتفا کنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، محمد علی نجفی در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار که با حضور مسئولان اجرایی، ائمه جمعه، شهرداران و بخشداران رودبار برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان رودبار را به خوبی می شناسم و این به دلیل حضور بنده در ساعات اولیه زلزله در رودبار بود.

وی افزود: سال ۶۹ به همراه آقای سعیدی کیا جزء اولین کسانی بودم که وارد رودبار شدیم و به شهرها و بسیاری از روستاهای رودبار سرکشی نموده ام.

نماینده عالی دولت در رودبار با بیان اینکه، مسئولان اجرایی تنها به گزارش دهی نباید اکتفا کنند، ابراز کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با گزارش دهی نباید به دنبال رفع تکلیف باشند.

وی پیگیری مسئولان را در رفع موانع و مشکلات مهر ارزیابی کرد و متذکر شد: پیگیری امورات باید به قدری باشد که پاشه در مسئولین از جا کنده شود.

نجفی، ادامه داد: اینکه اگر منابع ملی در مکانی باشد باید تمامی منافع آن به همان منطقه برگردد برداشت و نگاه درستی نیست اما مردم و شهروندان هر شهری باید به تناسب از منابع ملی موجود بهره مند شوند.

DSC02114

وی با اشاره به ساماندهی معادن رودبار، تصریح نمود: درصدی از درآمدها باید به شهرستان برگردد که در این صورت شاهد عمران و آبادانی در منطقه خواهیم شد.

استاندار گیلان از حضور سفرای برخی از کشورها در منجیل خبر داد و گفت: این صفر به منظور بازدید از روند اجرای پروژه راه آهن و آزاد راه انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه راه آهن و آزاد راه نیازمند اعتبار است، افزود: اجرای این پروژه ها یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد.

نجفی، بیان کرد: در پروژه ۱۱ کیلومتر باقیمانده به دنبال آنیم تا به گونه ای عمل شود تا شهر رودبار از دید خارج نشده و مردم این شهر متضرر نشوند.

وی با بیان اینکه استانداری گیلان برای مقابله با آفت مگس زیتون مساعدت خواهد کرد، اضافه نمود: توسعه صنعت و کشاورزی از اساس کار ما در گیلان خواهد بود بنابراین برای مقابله با آفت مگس زیتون همکاری خواهیم کرد.

استاندار گیلان، جذب توریست در گیلان را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: باید زمینه را به گونه ای فراهم کنیم که مسافری که به رودبار و گیلان می آید هزینه کند.

DSC02099DSC02080

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
میثم
سلام بعد از چند سال دستگاه عریض و طویل یک استان نتوانسته 11 کیلومتر از آزادراه را تکمیل کند! نباید گریست؟! از 8 دی خواستارم به صورت ویژه پیگیر تکمیل آزاد راه باشد یادمان نمی رود که بهبانی (وزیر اسبق راه) هنگام افتتاح ناقص آزادراه رشت- قزوین قول تکمیل چند ماهه اش را داده بود چه شد؟!
در حاشیه