سر سوزنی از مشکلات کشور با مذاکره با غربی ها حل نخواهد شد

امام جمعه موقت تهران گفت: واقعیت این است که سر سوزنی از مشکلات کشور با مذاکره حل نخواهد شد,امریکا به دنبال ایجاد مشکل است نه رفع مشکل،تجربه نشان داده است که کشورهایی که با امریکا رابطه ای ایجاد کرده اند نه تنها گره مشکل شان باز نشد,بلکه بر مشکلاتشان افزوده شد.

سر سوزنی از مشکلات کشور با مذاکره با غربی ها حل نخواهد شد

به گزارش ۸دی نیوزبه نقل از رهیاب نیوز،آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران که برای حضور در مراسم عزای حضرت سیدالشهدا(ع) به مسجد سلیمان سفر کرده بود اظهار داشت: : صریحا می گویم ایران مذاکرات را به عنوان اتمام حجت بر دنیا مطرح می کند، پیشاپیش برای مردم ما روشن است که مشکل آمریکا با ایران هسته ای نیست , بلکه ایران اسلامی است،لذا تا ایران ،اسلامی است آنها با ایران تعامل نخواهند داشت ، ولی برای اینکه دنیا بفهمد که ایران جنگ طلب نیست ، روزنه ای گشوده شده است تا امریکایی ها سیمای واقعی خود را نشان دهند.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری ما ضرر نمیکنیم , یا به خواسته های ما تن می دهند یا تن نمی دهند، در صورتی که تن ندادند که گمان ما همین است پوشش مخملی کنار خواهد رفت و چٌدن خودش را نشان خواهد داد.

امام جمعه موقت تهران در پاسخ به این سوال که آیا گره مشکلات کشور با مذاکره با غربی ها باز خواهد شد گفت: واقعیت این است که سر سوزنی از مشکلات کشور با  مذاکره حل نخواهد شد,امریکا به دنبال ایجاد مشکل است نه رفع مشکل،تجربه نشان داده است  کشورهایی که با امریکا رابطه ای ایجاد کرده اند نه تنها گره مشکل شان باز نشد بلکه بر مشکلاتشان افزوده شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:تجربه دولت یکساله محمد مرسی پیش روی ماست که نه تنها گره ای از مشکلات بویژه مشکلات اقتصادی آنها باز نشد،بلکه با دولتی که آنچنان همراهی کرد اینچنین برخورد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه