برای حضور سرمایه‌گذاران در گیلان فرش قرمز پهن می‌کنیم/ سد پلرود در سال ۹۵ آب گیری می شود

وی به اهتمام دولت برای اتمام پروژه سد پلرود اشاره کرد و متذکر شد: عزم دولت اجرای این پروژه برای رفع محرومیت‌زدایی منطقه است و در تلاش هستیم تا در سال ۹۵ این شد آبگیری شود.

برای حضور سرمایه‌گذاران در گیلان فرش قرمز پهن می‌کنیم/ سد پلرود در سال ۹۵ آب گیری می شود

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی ظهر امروز در مراسم افتتاح یک طرح صنعتی این شهرستان با تبریک موفقیت دولت در مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌ها، اظهار کرد: این پیروزی بی‌نظیر مرهون هدایت‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب، سیاست منسجم دولت به ویژه آگاهی‌های رئیس جمهور در این قضیه و تلاش و دفاع ارزشمند وزیر امور خارجه کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه اجرایی شدن برجام تاثیر مثبتی در مناسبات اقتصادی کشور دارد، گفت: دولت تدبیر و امید امروز به دنبال گشایش کارهای بزرگ در حوزه صنعت و کشاورزی در منطقه و کشور است.

استاندار گیلان با بیان اینکه فعالیت‌های هسته‌ای حق مردم ایران است، تصریح کرد: توافق هسته‌ای ایران شرایطی را فراهم کرده که آژانس بین‌المللی فعالیت‌های هسته‌ای ایران را مورد حمایت قرار دهد و شش قطعنامه شورای امنیت و ۱۲ قطعنامه آژانس هسته‌ای لغو شود.

این مسئول به حمایت از سرمایه‌گذاران در گیلان اشاره کرد و گفت: برای حضور سرمایه‌گذار در گیلان فرش قرمز پهن می‌کنیم و باید به دنبال کسانی باشیم که با ایجاد اشتغال معیشت و آسایش مردم را فراهم می‌کنند.

نجفی با اشاره به اینکه امروز برای معیشت جوانان و زدودن فقر از منطقه کمر همت بسته‌ایم، خاطرنشان کرد: قدردان مدیران بانک‌های گیلان در زمینه پرداخت تسهیلات برای کارآفرینان هستیم.

وی ارزش شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را والا خواند و متذکر شد: باید به یاد شهدای عزیزمان برای خانواده‌های بیکار شهدا کار فراهم کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه امسال در بخش کشاورزی اتفاق‌های خوبی افتاده و کشاورزان راضی بودند، متذکر شد: باید تلاش‌ها برای رضایت‌مندی مردم همچنان ادامه یابد.

وی به اهتمام دولت برای اتمام پروژه سد پلرود اشاره کرد و متذکر شد: عزم دولت اجرای این پروژه برای رفع محرومیت‌زدایی منطقه است و در تلاش هستیم تا در سال ۹۵ این شد آبگیری شود.

نجفی درباره بازدید از جاده «شوک به زیاز» اشکورات رحیم‌آباد گفت: تلاش می‌کنیم تا با توجه به اجرای این پروژه از رنج مردم کاسته شود.

به گزارش فارس، کارخانه کشت و صنعت گلدشت افشره رحیم‌آباد که محصولات تولیدی آن انواع پوره میوه و سبزیجات، کنسانتره مرکبات و… است با حضور محمد علی نجفی استاندار گیلان امروز در رودسر افتتاح شد.

کارخانه مذکور دارای ظرفیت تولید پنج هزار و ۸۰۰ تن بوده و برای احداث آن در مساحت هشت هزار متر مربع مبلغ ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و برای ۸۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه