تا ۴۰ سال آینده فرانسه کشوری کاملا اسلامی است

پروفسور موریس بوکای استاد ارشد مسلمان دانشگاه های فرانسه گفت: با وجود تمام فشارها فعالیت‌های مسلمانان و رشد روزافزون گرویدن به دین اسلام در فرانسه گسترده شده‌است. تاکنون مساجد متعددی در سراسر فرانسه ساخته شده‌است و مدارس اسلامی نیز وجود دارد.

تا ۴۰ سال آینده فرانسه کشوری کاملا اسلامی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دانا، پروفسور موریس بوکای استاد ارشد مسلمان دانشگاه های فرانسه گفت: با وجود تمام فشارها فعالیت‌های مسلمانان و رشد روزافزون گرویدن به دین اسلام در فرانسه گسترده شده‌است. تاکنون مساجد متعددی در سراسر فرانسه ساخته شده‌است و مدارس اسلامی نیز وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  به نقل از بوتیا، پروفسور موریس بوکای استاد ارشد مسلمان دانشگاه های فرانسه در خصوص خصومت های  آغاز شده دولت فرانسه با ایران اظهار داشت: فرانسه این جنگ تمام عیار را الان با ایران و اسلام آغاز نکرده است، بلکه این جنگ از زمان سارکوزی  و بر اساس اعلام مرکز آمار فرانسه مبنی بر اینکه اگر جلوی جمعیت مسلمان گرفته نشود تا ۴۰ سال آینده تبدیل به یک کشور اسلامی خواهیم شد، آغاز گردید.. بر اساس تخمین آماری سازمان سیا و وزارت خارجه آمریکا از جمعیت مسلمانان در فرانسه، مسلمانان حدود ۳۰ درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند.حدود یک سوم جمعیت شهر مارسی را در حال حاضر مسلمانان تشکیل می‌دهند.
 پروفسور بوکای افزود:فرانسه  به دلیل وحشت از اسلامی شدن تاکنون اقدامات  زیادی را انجام داده است تا از این عمل جلوگیری کند از اقداماتی نظیر قطع شبکه های اسلامی و ایرانی  از روی  ماهواره های یوتل ست که  زیرنظر مستقیم دولت این کشور است  تا  سوق دادن کشورهای دیگر به سمت مداخله در لیبی . متاسفانه فرانسه تنها کشوری بود که فوری به مالی حمله کرد و بسیاری از مسلمانان را نابود کرد . تنها کشوری است که بعد از اسرائیل بسیار زیاد علاقه به مداخله در سوریه دارد و از آرزوهای اولاند است که بتواند تمام مسلمانان سوریه و کشورخود را بکشد. در مذاکرات ژنو هم  دیدیم که بعد از چراغ سبز اسرائیل و بدون دلیل چگونه به ایران تهمت فریبکاری زدند و مذاکرات را به هم زدند. فرانسه بدلیل رشد زیاد جمعیت مسلمان خود دست به دامن صهیونیست ها شده است
این استاد برجسته فرانسوی در ادامه در خصوص فشارهای بر مسلمانان  فرانسه اظهار داشت: اکثر مسلمانان  به صورت شهروندان درجه دوم  در  فرانسه تبدیل شده اند و در قسمت‌های فقیرنشین  و مشخص شهرها زندگی کنند.  این ترس از اسلامی شدن فرانسه تا جایی پیش رفته است که اولاند پیشنهاد داده است  تا تازه مسلمان شده ها را به آفریقا انتقال دهند.هر روز وحشت از «بنیاد گرایی اسلامی» افزایش می‌یابد
 وی افزود:با وجود تمام فشارها فعالیت‌های مسلمانان و رشد روزافزون گرویدن به دین اسلام در فرانسه گسترده شده‌است. تاکنون مساجد متعددی در سراسر فرانسه ساخته شده‌است و مدارس اسلامی نیز وجود دارد. فقط در سال ۲۰۰۶ بیش از ۵۰۰۰ نفر در فرانسه به اسلام گرویدند واز این سال به بعد آمار ها را به دروغ اعلام می کنند تا بیشتر از این مردم به اسلام نپیوندند. با مقایسه رشد دو جمعیت “مسلمان” و “مسیحی” در فرانسه می توان فهمید که حداکثر تا ۴۰ سال آین فرانسه به کشوری با اکثریت جمعیت مسلمان و یا به اعبارتی اسلامی تبدیل خواهد شد.
 نویسنده کتاب ” قرآن،کتاب مقدس و علوم” گفت:تعداد اعضاء هر خانواده در فرانسه ۱.۸نفر است ؛ اما تعداد متوسط اعضاء هر خانواده مسلمان در این کشور  ۸.۱ می‏باشد. فرانسه زمانی به کثرت کلیساها شهرت داشت ؛ اما امروزه تعداد مساجد فرانسه بیشتر از تعداد کلیساها است. هم‏اکنون ۳۷ درصد کودکان و جوانان زیر ۲۰ سال در فرانسه مسلمان هستند و این نرخ در شهرهای بزرگی مانند “پاریس”، “نیس” و “مارسی” ۴۵ درصد کودکان و جوانان زیر ۲۰ سال را شامل می‏شود. نتیجه اینکه تا سال ۲۰۲۵ از هر ۴ فرانسوی یک نفر مسلمان خواهد بود و نرخ رشد جمعیت اگر به همین منوال ادامه یابد به یک کشور اسلامی تبدیل خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه