ننگ آن بود که در مقابل جفا به امام و انقلاب سکوت کردید/ شما مرد میدان سیاست و کیاست نیستید

کیهان در ستون ویژه خبری خود از ملاقات فرزندان موسوی و کروبی با هاشمی رفسنجانی و خانواده اش و همچنین از صحبتهای جدید مشاور کروبی پرده پرداشت.

ننگ آن بود که در مقابل جفا به امام و انقلاب سکوت کردید/ شما مرد میدان سیاست و کیاست نیستید

به گزارش ۸دی نیوز، کیهان در ستون ویژه خود نوشت:

ننگ آن بود که در مقابل جفا به امام و انقلاب سکوت کردید!

فرزندان دو تن از سران فتنه با هاشمی رفسنجانی و همسر و فرزندان وی ملاقات کردند. در حالی که این ملاقات پنهانی از سوی دفتر هاشمی رسانه‌ای نشده و در محاق پنهانکاری مانده اما محمد حسین کروبی پسر مهدی کروبی ضمن تهیه خبری آن را در اختیار رسانه‌های ضد انقلاب قرار داد. برخی فرزندان هاشمی در فتنه نفش‌آفرین بودند و نقش مهمی در تحریک وی ایفا کردند.

موسوی و کروبی که به خاطر جاه‌طلبی از سوی برخی مشاوران خائن و آلوده به سرویس‌های جاسوسی به بازی گرفته شدند، تا آنجا در فتنه پیش رفتند که از حرمت‌شکنان روز عاشورای حسینی با تعابیری نظیر مردمان خداجو حمایت کردند حال آن که در میان دستگیرشدگان عناصر بهایی و اعضای سازمان منافقین حضور داشتند.

این دو به همراه خاتمی و طیفی از اصلاح‌طلبان، شرایط را برای حمله به ارگان انقلاب و جمهوری اسلامی فراهم کردند و زمینه‌ساز تحرک کم‌سابقه گروهک‌های برانداز شدند تا آنجا که علناً از سوی مقامات آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی مورد حمایت قرار گرفتند و حتی سران اسرائیل از فتنه سبز به عنوان سرمایه بزرگ و پیاده نظام رژیم صهیونیستی در جنگ با ایران یاد کردند. ۸ ماه تداوم آن فتنه دشمن را به طمع انداخت که فشارها علیه ایران برای تشدید و اختلاف میان ملت ایران را شدت بخشد.

به نقل از پسر کروبی، هاشمی در ملاقات مذکور مدعی شده که حصر موسوی و کروبی برای نظام اسلامی ننگ است و این درحالی است که نقطه سیاه همراهی با فتنه‌گران هم‌پیمان با گروه‌های ضد انقلاب از کارنامه هاشمی پاک نخواهد شد.

آقای هاشمی در حالی برای موسوی و کروبی ابراز تأسف کرده که حتی یک بار هم در طول فتنه سال ۸۸ و جسارت علنی به امام حسین علیه‌السلام، امام و رهبری و اصل اسلام و انقلاب نسبت به این خیانت و ظلم بزرگ ابراز تأسف نکرد هیچ، که هیزم‌کش فتنه‌گری فتنه‌گران بود.

گفته می‌شود هاشمی در تلاش است با این ملاقات ادعای محافل فعال در فتنه را مبنی بر اینکه موسوی و کروبی را تنها گذاشته کمرنگ کند. این عناصر می‌گویند موسوی و کروبی با طناب هاشمی و اصلاح‌طلبان به چاه رفته‌اند، بنابراین باید تا آخر از این دو حمایت کنند!

مشاور کروبی: گریبان موسوی ۴۰ سال دیگر هم گیر است

«آقای موسوی شما اسیر حصر خودساخته‌ای هستید که دیوارهایش بر شالوده توهم و لجاجت بالا رفت. شما گرانیگاه جماعتی شدید که به قول خاتمی سال هاست در حال خودکشی‌اند. تاریخ هرگز گریبان شما را برای تقلب مدعایی رها نخواهد کرد.»این جملات را داریوش سجادی از مشاوران کروبی عنوان کرد و با اشاره به برخی مظلوم‌نمایی‌های گاه به گاه رندان فرصت‌طلب عالم سیاست نوشت: «اینک بعد از سپری شدن هزار روز از انزوای گریزناپذیر، همه شواهد و قرائن نشان از آن دارد که با وضعیت موجود نباید و نمی‌توان چشم انتظار اتفاق جدیدی برای شما (موسوی) بود.

در عین حال بر این باورم که شما قبل از آن که در حصر حکومت باشید، اسیر حصر ذهنی خود شده‌اید. آری میرحسین موسوی محصور و اسیر و زندانی و گروگان حصر خودساخته‌ای شده که دیوارهایش بر شالوده‌های توهم و تعصب و لجاجت بالا رفته و ضخامت گرفته و استوار گشته و قوام یافته است».

وی می‌افزاید: این عزلت تحمیلی هرگز به خاطر ادعای تقلب نبوده و نیست. اجازه دهید خودتان و خودمان را گول نزنیم! این حصر از هرج و مرج‌طلبی و به آشوب‌ کشیدن شهر ناشی شد و الا تا پیش از آن جنابعالی بیش از یک سال آزاد بودید و پشت به پشت با کوبیدن بر طبل تقلب، بیانه صادر کردید اما انصافا صبر حکومت را زمانی لبریز کردید که اسباب ناامنی و آشوب را فراهم کردید که آخرین آن فراخوان روز والنتاین در ۲۵ بهمن ۸۹ به بهانه انقلاب مصری بود که متحیرانه تا چند ماه پیش‌تر امت‌تان در روز قدس با شعار «نه غزه – نه لبنان» برخلاف ادعای والنتاین ۸۹ لاقیدانه خواستار بی‌وقعی به دغدغه‌ها و رنج و ستم و مبارزات ملت‌های عرب منطقه شده بودند!

همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه موسوی اسیر حصارهای ذهنی شد می‌نویسد: چهار سال گذشت و مطمئنا ۴۰ سال هم که از افسانه تقلب بگذرد، تاریخ گریبان موسوی را برای مستندات آن ادعا رها نخواهد کرد.

متاسفانه صحنه‌آرایی صحنه‌آرایان امر را به موسوی مشتبه کرد. شما نه آنگ سان سوچی بودید و نه ماندلا، (بگذریم که آن پیرزن نیز با افتخار قلاده نوبل و اثبات خبث طینتش از طریق صحه گذاشتن بر کشتار مسلمانان توسط هم‌وطنان بودایی‌اش ثابت کرد «آنگ سان سوچی» بودن قبل از افتخار اسباب ابتذال است).

سجادی ادامه می‌دهد: هر چند پذیرش این واقعیت سخت است اما شوربختانه گریزی از آن نیست و «شما بازی خوردید» و بازیگردان و بازیگردانان اصلی مدت‌هاست در خلوت آسایش و ساحل عافیت‌شان، بردند و خوردند و چهار پای مرادشان را در چمن تنش‌های ۸۸ چراندند و پروراندند و سهم و عایدی جنابعالی از آن غائله تنها بلاگردانی بابت زیاده‌خواهی و قدرت‌طلبی و شرارت و مطامع سیاسی ایشان شد!

وی می‌افزاید: به قول خاتمی «کنار کشیدن از انقلاب یا تظاهر به مخالفت کردن با آن هنر نیست. خودکشی است!» آقای موسوی! اکنون چشم خود را باز کنید و ببینید چه کسانی به بهانه «دفاع از شما» و شکستن «حصر شما» برای شما کمپین دفاع و حمایت راه انداخته‌اند؟!

شوربختانه خواسته یا ناخواسته جنابعالی گرانیگاه جماعتی شده‌اید که بنا به بیان ظریف «خاتمی ارشاد» سالهاست در حال «خودکشی‌اند»!

مشاور کروبی می‌نویسد: تجربه ۲۰ سال سکوت‌تان نشان داده اگر حرف زدن در سیاست را نامتبحرید حرف نزدن در سیاست را ماهرید. فقط کافی است به لاک سکوت و تنهایی خود مطابق قبل از ۸۸ بازگردید و سیاست را سه طلاقه کنید.

با توجه به روحیات شاعرانه و شخصیت هنری و طبع ساده‌اندیشانه‌تان تصور آن است که تجربه ۴ سال گذشته توانسته به جنابعالی اثبات کند مرد میدان پیچیده سیاست نیستید و دیگران می‌توانند مدیریت‌تان کنند.

وی همچنین موسوی را به بی‌مبالاتی و ورود پرهزینه در فتنه ۸۸ متهم کرد و نوشت: گره‌ کار به دست خودتان باز می‌شود. شما مرد میدان سیاست و کیاست نیستید. در این عرصه عرض خود می‌برید و زحمت دیگران می‌دارید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه