از هنرمند نباید به عنوان زینت المجالس استفاده کرد/ورود حاشیه سیاسی به فرهنگ و هنر ممنوع است

فیروز فاضلی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی و هنری فجر گفت: از هنرمند نیاید به عنوان زینت المجالس استفاده کرد، هنرمند خودش ذاتا زینت هست.

از هنرمند نباید به عنوان زینت المجالس استفاده کرد/ورود حاشیه سیاسی به فرهنگ و هنر ممنوع است

به گزارش ۸دی، فیروز فاضلی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی و هنری فجر گفت: از هنرمند نباید به عنوان زینت المجالس استفاده کرد، هنرمند خودش ذاتا زینت هست.

وی در خصوص غلط بودن استفاده ابزاری از هنرمندان اظهار داشت: اینکه هر موقع نیاز داشته باشیم هنرمندان را جمع بکنیم صحیح نیست و نه هنرمندان باید چنین اجازه ای را بدهند و نه ما باید به خودمان اجازه دهیم چنین استفاده ای بکنیم.

11

 

فاضلی در ادامه با تاکید بر اینکه ورود حاشیه سیاسی به فرهنگ و هنر ممنوع است گفت: اگر این جمله نصب العین قرار گیرد بسیاری از خطرات از این عرصه دور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه معاون فرهنگی وزیر جناب آقای صالحی بابت برگزاری مراسم چاپ خانه داران برای اولین بار تشکر کرد افزود: با اینکه وام چاپ خانه داران کلان است اما پیگیر کار وام های آنها هستیم.

 

5

 

وی همچنان در خصوص اختصاص غرفه به نهاد های فرهنگی گیلان در جشنواره فجر اظهار داشت: خوشبختانه غرفه ها همگی طبقه بندی شده و به کانون های تبلیغاتی ، چاپ خانه داران ، هنرستان زینبیه ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، دبیرخانه امور مساجد ، اوقاف و امور خیریه ، امور بانوان فرمانداری ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، انجمن قرآن و عترت ، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری غرفه هایی اختصاص داده شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه