عضو شورا: کسی به داد جنگل نمی رسد / ستاد بحران رودبار به داد جنگل های نصفی و دولت آباد برسد

مناطق جنگلی روستای نصفی که از ظهر امروز طعمه حریق شده است کماکان در حال سوختن است.

عضو شورا: کسی به داد جنگل نمی رسد / ستاد بحران رودبار به داد جنگل های نصفی و دولت آباد برسد

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، جنگل های نصفی و دولت آباد رودبار حوالی ساعت ۱۰ امروز دچار حریق شده اند و کماکان در حال سوختن است.

مختاری رئیس شورای اسلامی روستای نصفی در گفتگو با خبرنگار زیتون خبر، اظهار کرد: جنگل های روستا از ظهر امروز دچار حرق شد و جز رئیس و معاون و چند تن از کارکنان منابع طبیعی و جمعی از اهالی روستا و بسیجیان توتکابن کسی سراغی از اطفای حریق این منطقه نمی گیرد.

وی ادامه داد: وقتی به مسئولین برای استمداد تماس می گیریم در جواب به ما می گویند چکار کنیم، مگر این شهرستان ستاد بحران ندارد و جنگل سرمایه ملی نیست؟

IMG_20160119_192401

عضو شورای اسلامی روستا ادامه داد: اهالی روستا ۸ ساعت در منطقه برای مهار آتش سوزی بدون آب و غذا و هیچ گونه پشتیبانی در منطقه حضور داشتند بی آنکه مسئولی در منطقه حضور پیدا کند و پیگیر مهار آتش سوزی شود.

وی با بیان اینکه سطح وسعی از جنگل این منطقه در حال سوختن است، افزود: اگر وزش باد به همین صورت ادامه پیدا کند بخش وسیعی از جنگل این منطقه از بین خواهد رفت.

مختاری از ستاد بحران رودبار استمداد خواست و گفت: از مسئولین می خواهیم با بسیج نیروها به امداد جنگل بشتابند تا این سرمایه عظیم ملی از بین نرود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه