استفاده از وسایل نقلیه عمومی به جای تک‌‌سرنشینی/ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر تأکید کرد و گفت: مدیریت شهری لاهیجان در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برنامه دارد.

استفاده از وسایل نقلیه عمومی به جای تک‌‌سرنشینی/ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان

به گزارش ۸دی، حسینعلی خدایگانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به ۲۹ دی‎ماه روز هوای پاک، اظهار کرد: حفظ محیط زیست و پاکیزگی آن به یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه نقش هوای پاک از اولویت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: استفاده از ناوگان مناسب حمل و نقل عمومی گامی مناسب برای کاهش آلودگی هواست.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان اهمیت نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را امری مهم دانست و گفت: ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان مورد تأکید است.

وی با اشاره به اینکه نیاز به نوسازی خودروهای عمومی در لاهیجان به خوبی احساس می‌شود، تصریح کرد: شهردار لاهیجان در این زمینه برنامه‌هایی دارد.

خدایگانی فرهنگ‌سازی در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را امری مهم دانست و یادآور شد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، ترویج فرهنگ گازسوز کردن خودروهای تاکسی و اتوبوس‌ها از جمله سیاست‌های مدیریت شهری لاهیجان است.

وی استفاده از وسایل نقلیه‌عمومی به جای تک‌‌سرنشینی، حفظ و توسعه فضای سبز شهری، مقابله جدی با تخریب منابع طبیعی اطراف شهر و ساخت‌و‌سازهای غیرقانونی را از جمله سیاست‌های دیگر مدیریت شهری لاهیجان برشمرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه