مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به جمع حامیان برجام پیوست/رهنما: برجام نشانه دیپلماسی مقتدرانه و عزت‌مندانه دولت

رهنما گفت: اجرایی شدن برجام ، نشانه پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی و همچنین دیپلماسی مقتدرانه و عزت‌مندانه دولتمردان در جهت احقاق حق مسلم ملت بزرگوار ایران اسلامی است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به جمع حامیان برجام پیوست/رهنما: برجام نشانه دیپلماسی مقتدرانه و عزت‌مندانه دولت

به گزارش ۸دی، مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز به جمع حامیان برجام پیوست در حالی که برخی از کارشناسان سرنوشت خوبی برای این تواقق پیش بینی نمی کنند.

در متن پیام مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان آمده است : پیروزی ملت ایران در اجرای برجام را مرهون هدایت های رهبر معظم انقلاب ، مقاومت مردم و تلاش خستگی ناپذیر تیم مذاکننده هسته ای می دانیم و این پیروزی متوجه توان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

«اجرایی شدن برجام و آغاز روند لغو تحریم های ظالمانه هسته ای علیه کشورمان، خبری مسرت بخش، افتخار آفرین و نشانه پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی و همچنین دیپلماسی مقتدرانه و عزت‌مندانه دولتمردان در جهت احقاق حق مسلم ملت بزرگوار ایران اسلامی است.

بی تردید این پیروزی حاصل حمایت ها و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری، تجربه، تلاش و هوشمندی رئیس جمهور محترم و تیم مذاکره کننده در طی مراحل بسیار فشرده، دشوار و البته همراه با تدبیر و عقلانیت در جریان مذاکرات و صد البته دستاورد پایمردی و صبوری ملت بزرگ، غیور و صلح طلب ایران بر اصول و ارزش‌های انقلابی اسلامی است.

اینجانب به عنوان عضوی که در خانواده‌ی بزرگ ورزشی فعالیت می کند، اجرایی شدن برجام را به عنوان فرصتی تازه برای مراودات بین المللی همسو با خدمات انساندوستانه، به فال نیک گرفته و از جانب خود و همکارانم در این اداره کل این مناسبت را به رهبری معظم ، رئیس جمهور محترم و مردم شریف و انقلابی کشورمان تبریک عرض می نمایم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه