رقابت بهارستانی در حوزه انتخابیه لنگرود ۱۶ نفره شد

روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

رقابت بهارستانی در حوزه انتخابیه لنگرود ۱۶ نفره شد

سرویس سیاسی ۸دی؛

روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

نگاهی کوتاه به آمار و ارقام و درصد تایید و یا رد صلاحیت شدگان از سوژه هایی است که برای همه میتواند جالب باشد. در ادامه نگاهی به آمار و ارقام مدعیان بهارستان در شهرستان لنگرود می اندازیم:

در حوزه انتخابیه لنگرود ۳۰ نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند که از این تعداد ۳ نفر ( ۱۰ درصد ) توسط هیات های اجرایی  و ۱۱ نفر ( ۳۶ درصد ) توسط هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گیلان رد صلاحیت شده و یا صلاحیت آن ها احراز نشده است. گفتنی است ۳ نفر ( ۱۰ درصد ) از نامزهای ثبت نام کرده نیز از شرکت در انتخابات مجلس ۹۴ انصراف داده اند. تعداد افراد تایید صلاحیت شده در لنگرود نیز  ۱۳ نفر ( ۴۴ درصد ) می باشد.

لنگرود

در ادامه لیست نامزدهای شهرستان لنگرود که توسط هیات های اجرایی و نظارت تایید صلاحیت شده اند را در ادامه می خوانیم.

البته این لیست با افزوده شدن افرادی که پس از اعتراض تایید صلاحیتشان را دریافت میکنند کامل تر می گردد.

همچنین می توانند اطلاعات دقیق درباره نامزدهای سایر شهرستانهای استان گیلان را در ( مدعیان بهارستان ) بخوانید.

 

لاهوتی

۱.مهرداد بائوج لاهوتی مسلط به زبان های عربی و انگلیسی دارای مدرک کارشناسی مدیریت که در سابقه اجرایی اش مدیریت شهرداری لنگرود، عضویت در هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس و نایب رئیسی فراکسیون محیط زیست به چشم می خورد. وی در حال حاضر نماینده فعلی مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی بوده و سابقه نمایندگی در مجلس هشتم را داراست .ایشان همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم انتخابات مجلس را دارد.

 

سید گل آقا پور عباس

۲.سید گل آقا پور عباس کیایی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق که در سابقه اجرایی اش ریاست اداره تامین اجتماعی لنگرود، معاونت اجرایی تامین اجتماعی گیلان و شش دوره عضویت در هیات اجرایی انتخابات شهرستان لنگرود به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی مجلس نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری در دوره نهم انتخابات مجلس را داراست.

پرویز محمد نژاد

۳.پرویز محمد نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد که هم اکنون در اداره برق استان گیلان شاغل بوده و در سابقه اجرایی اش ریاست اداره برق رودسر و قائم مقامی مدیر عامل توزیع برق استان به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری انتخابات مجلس را نداشته است.

حسن اخگری

۴.حسن اخگری گل سفیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری کشاورزی. وی هم اکنون به عنوان استاد دانشگاه مشغول به فعالیت است و در سابقه اجرایی اش مدیریت اداری دانشگاه آزاد رشت، و عضویت در اتاق فکر اداره کل تعاون به چشم میخورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره نهم انتخابات مجلس بوده است.

 

111-1

۵.معصومه شعبانی ، در حال حاضر مدرس دانشگاه های گیلان و مازندران می باشد و دانشجوی ترم آخر دکترای ریاضی را دارا می باشد.

 

حمید رمضانپور دریاسری

۶.حمید رمضان پور دریاسری، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل که هم اکنون استاد دانشگاه بوده و در سابقه اجرایی اش مشاور حقوقی شهرداری منطقه یک و هشت تهران و مدیر کلی اداره حقوقی سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری مجلس را نداشته است.

photo_2016-01-19_11-31-32

۷.میثم موسی پور، کارمند معاونت سیاسی صدا و سیما می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی  می باشد ، همچنین از سوابق وی می توان به تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران، موسس انجمن علوم ارتباطات اجتماعی ایران،عضو انجمن روابط عمومی ایران، مشاور امور اجرایی صدا و سیما و مطبوعات داخلی، خبرنگار و عضو باشگاه خبرنگاران جوان و … اشاره نمود.

محمود دهگان

۸.محمود دهگان، دارای مدرک کارشناسی ارشد که هم اکنون بازنشسته بوده و در سابقه اجرایی اش بخشداری و معونت فرمانداری لنگرود به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش به دوره هفتم انتخابات مجلس شورای اسلامی باز می گردد.

 

احمد اسماعیلی بازارده

۹.احمد اسماعیلی بازارده، دارای مدرک کارشناسی ارشد که هم اکنون بازنشسته بوده و در سابقه اجرایی اش مدیریت کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری انتخابات مجلس را نداشته است.

Capture

۱۰.محمداسماعیل احمدی سلوش دارای دانشجوی دکتری کشاورزی می باشد. مسئول راه و راهداری جهاد سازندگی، معاون اسبق وزیر جهاد سازندگی در سوابق وی موجود است.

۱۱.نرجس نوبهاری که در سوابق وی سرپرستی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود موجود است.

۱۲.مهرداد امن دلیلی(هنوز اطلاعات دقیقی از ایشان در دسترس نیست)

۱۳.علی نقی ن‍ژاد دیوشلی(هنوز اطلاعات دقیقی از ایشان در دسترس نیست)

۱۴.مجید مطلبی وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشد

DSC04999

۱۵.محمد پوررضا کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است. وی مشاور ارشد مدیر عامل پست رسانه،‌صاحبا امتیاز نشریه بین المللی آفتاب ورزشی، کارشاس مسائل اقتصادی و عضو هیئت مدیره و مشاور ارشد تعاوی مسکن کارکنان وزارت اقصاد و دارایی است.

http://majles.langeroud.com/wp-content/uploads/2016/01/Dr.-Yousef-Fallahian--624x911.jpg

۱۶.یوسف فلاحیان پور دارای مدرک دکترای تخصصی باستان شناسی است که در سوابق وی مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان ابهر استان زنجان و معاون پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان در سوابق وی موجود است.

 

در پایان از کلیه کسانی که می توانند ما را در تکمیل لیست فوق ( مدعیان بهارستان لنگرود ) یاری کنند، خواهشمندیم که از طریق بخش نظرات، ایمیل و یا با شماره تلگرام ۰۹۲۱۵۹۴۴۷۹۵ با ما در ارتباط باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه