متخلفان انتخاباتی بدون ملاحظه به دستگاه قضایی معرفی می شوند

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به در پیش بودن دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: متخلفان انتخاباتی بدون ملاحظه به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

متخلفان انتخاباتی بدون ملاحظه به دستگاه قضایی معرفی می شوند

به گزارش ۸دی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به در پیش بودن دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: متخلفان انتخاباتی بدون ملاحظه به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

سرهنگ مهرداد مهرگان در نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی گیلان با اشاره به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخی داوطلبان افزود: در وهله اول این افراد به دادگستری معرفی و تذکرات لازم به آنها داده می شود اما در صورت عدم تمکین، موضوع به دادسراها ارجاع می شود و با تشکیل پرونده ، متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
وی وظیفه نیروی انتظامی را در بحث های انتخاباتی، برقراری نظم و امنیت و برخورد با جرایم انتخاباتی عنوان و بیان کرد: باید در این مقطع حساس بیش از پیش مراقب توطئه های دشمنان باشیم.
جانشین سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه گفت: سپاه دو هزار پایگاه در استان دارد و بدون دخالت، برای حضور هرچه با شکوه تر مردم در انتخابات تلاش می کند.
سردار مهدی کاظمی پور افزود: سپاه از هیچ کمکی به دستگاه های ذیربط در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مضایقه نمی کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز گفت: انتخابات بحث جدیدی برای کشور و ملت نیست چرا که در طول ۳۶ سال، ۳۰ انتخابات در کشور برگزار شده و می توان ادعا کرد که جزو آزادترین کشورها هستیم.
حجت الاسلام جمال یاری افزود: خوشبختانه بهترین رهنمودهای نظارتی و اجرایی از مقام معظم رهبری و بهترین قوانین اجرایی و نظارتی را در انتخابات داریم که با اجرای قوانین، می توان از وقوع تخلفات پیشگیری کرد.
استان گیلان با افزون بر ۱۴ هزار کیلومترمربع و جمعیتی بالغ بر دو میلیون و ۴۸۰ هزار نفر و ۱۶ شهرستان، ۱۳ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه