استیضاح شهردار رشت به اجماع شورا نرسید/شهردار دفترچه بودجه را توسط راننده به صحن شورا فرستاد

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت امروز دفترچه بودجه سال آینده را توسط راننده به صحن شورا فرستاد که دوباره آن را به شهرداری بازگرداندیم.

استیضاح شهردار رشت به اجماع شورا نرسید/شهردار دفترچه بودجه را توسط راننده به صحن شورا فرستاد

به گزارش ۸دی، فرهاد شوقی در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به موضوع استیضاح شهردار رشت اظهار کرد: استیضاح شهردار رشت یکی از مباحثی است که بابت آن در بین اعضای شورا اجماع نیست.

وی افزود: دو هفته گذشته در صحن شورا درباره برخی از اقدام‌های شهردار رشت‌ نطق داشتم و خواستار پیگیری بیشتر اعضای شورا درباره برخی از عملکردهای شهردار رشت شدم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عزل و نصب‌ها در شهرداری رشت، تصریح کرد: هر روز شاهد عزل و نصب‌های متعدد در شهرداری رشت هستیم و شرایط حاکم موجب نارضایتی تعداد زیادی از مدیران، معاونان و پرسنل شهرداری رشت شده است‌.

شوقی گفت: اگر مسیر استیضاح با عقیده برخی از اعضای شورای رشت همراه نیست راه دیگری در پیش گرفته شود و اعضای شورا نباید منتظر باشند تا شرایط شهرداری به‌خودی خود تغییر کند و باید تذکرات لازم به شهردار داده شود.

وی با بیان اینکه شهردار رشت نسبت به سئوالات اعضای شورا بی‌تفاوت است، خاطرنشان کرد:  این رفتار وی یک نوع بی‌احترامی عمدی است و از اعضای‌ شورا می‌خواهیم برای بهبود وضعیت شهرداری رشت ساختاری اتخاذ کنند که پس از اتمام دوره چهارساله شورا شرمنده شهروندان نباشیم.

شهردار رشت دفترچه بودجه را توسط یک راننده‌ به شورا فرستاد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در ادامه جلسه مذکور اظهار کرد: شهردار رشت امروز دفترچه بودجه سال آینده را توسط راننده به صحن شورا فرستاد که دوباره آن را به شهرداری بازگرداندیم.

محمدعلی رفیعی‌نوده تصریح کرد: پس از پیگیری‌های متعدد اعضای شورا، دفترچه بودجه سال ۹۵ امروز و به صورت غیررسمی‌ توسط راننده‌ای به شورا فرستاده شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه دفترچه بودجه شهرداری رشت باید توسط شخص‌ شهردار به صحن شورا آورده شود، گفت: دفترچه بودجه برای شهردار پس فرستاده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: شهردار رشت موظف است دفترچه بودجه را شخصاً به اعضای شورا در صحن علنی تقدیم کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خوشا شیرزاو وصف بی مثالش ماشاءا...به شورای شهروحامیان درون وبرون استانی و.........
رضا يارمحمدخواه
بنام خدا - در اين مباحث جوري اعتراض شده است كه انگار اعضاي شوراي شهر هيچ قدرتي ندارند، اين اعتراضات بايد از دلسوزان خارج از شورا گفته شود كه گفته شده است شما لطف كنيد شهرداري را كه عزت رشت را به باد بركنار كنيد.
در حاشیه