ایجاد امکانات و تجهیزات مناسب زمینه ساز توسعه فعالیت های ورزشی

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: برای توسعه ورزش منطقه، باید برنامه ریزی های اصولی و سازنده تدوین شود و هیأت های ورزشی نیز در تحقق این امر، همکاری داشته باشند.

ایجاد امکانات و تجهیزات مناسب زمینه ساز توسعه فعالیت های ورزشی

به گزارش ۸دی، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: برای توسعه ورزش منطقه، باید برنامه ریزی های اصولی و سازنده تدوین شود و هیأت های ورزشی نیز در تحقق این امر، همکاری داشته باشند.

رحیم حیدری عصر یکشنبه در دیدار با جمعی از متولیان ورزشی و رئیسان هیأت های ورزشی اداره ورزش و جوانان این شهرستان، جوانان را به عنوان آینده سازان ایران اسلامی از سرمایه های با ارزش نظام دانست و اظهار داشت: به این منظور توجه به توسعه ورزش در بین جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اعلام آمادگی فرمانداری آستانه اشرفیه برای توسعه ورزش این شهرستان، بر لزوم حمایت از ورزشکاران تاکید و اضافه کرد: ایجاد امکانات و تجهیزات مناسب ورزشی نیز می تواند زمینه توسعه فعالیت های ورزشی را فراهم کند.
حیدری یادآور شد: انتظار می رود متولیان ورزش شهرستان با ارائه برنامه های مناسب و بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان، در جهت توسعه ورزش شهرستان قدم بردارند.
در ادامه این نشست نیز جمعی از رئیسان هیأت های ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه به بیان مسائل ورزشی این منطقه پرداختند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه نیز در حاشیه برگزاری این دیدار اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۲۵ هیأت ورزشی فعال تحت پوشش اداره ورزش و جوانان این شهرستان فعالیت دارند.
حسین علیزاده افزود: حدود چهار هزار ورزشکار سازماندهی شده نیز هم اکنون تحت پوشش این هیأت های ورزشی فعال هستند.
شهرستان آستانه اشرفیه در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه