خسارت های ناشی از بارش شدید باران در گیلان در حال بررسی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اعلام رفع کامل مشکلات آبگرفتگی بارش شدید باران در شهرهای استان از بررسی خسارات ناشی از این بارش خبر داد.

خسارت های ناشی از بارش شدید باران در گیلان در حال بررسی است

به گزارش ۸دی نیوز، ˈافشین عزیزیˈ روز یکشنبه با اشاره به برخی گزارش های رسیده مبنی بر خسارت وارد آمده بر منازل مسکونی اظهار کرد: بارش شدید باران موجب آسیب سقف یکی از خانه های شهر رشت و تعدادی از منازل در دیگر شهرها شده است.

وی ادامه داد: بارندگی شدید روز گذشته آبگرفتگی شهرهای رشت ، خمام، سنگر، لشت نشا و شهرستان های سیاهکل، بندرانزلی و آستانه اشرفیه را موجب شد که این آبگرفتگی ها رفع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان خاطر نشان کرد: مشکلات برخی از نقاط شهر رشت از جمله چهارراه میکائیل، حمیدیان، علی آباد و حسین آباد نیز که از آبگرفتگی بیشتری برخوردار بوده رفع شده است.

عزیزی بابیان رفع مشکل قطعی برق ناشی از بارش باران و وزش شدید باد در ساعات اولیه گفت: هم اکنون مشکلی در راه های ارتباطی استان وجود ندارد.

وزش تندباد و بارش شدید باران روز گذشته (شنبه) موجب آبگرفتگی بسیاری از شهرهای گیلان و تعطیلی برخی از مدارس شهر رشت، سیاهکل و بخش های خمام و سنگر از توابع رشت و واحدهای دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان شامل واحدهای دانشگاهی رودسر و املش، لنگرود، بندرانزلی، سیاهکل و لشت نشاء شد.

بیشترین میزان بارندگی روز گیلان با یکصد میلی متردر انزلی و ۸۴ میلی متر در رشت بوده و سرعت باد نیز به ۷۲ کیلومتر در ساعت رسید.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه