نخستین فروشگاه عرضه‌ کتاب محصولات فرهنگی در گیلان افتتاح شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از راه‌اندازی سامانه عرضه اینترنتی محصولات این کانون خبر داد.

نخستین فروشگاه عرضه‌ کتاب محصولات فرهنگی در گیلان افتتاح شد

به گزارش ۸دی، علی پورحسن در مراسم آغاز به‌کار مرکز عرضه‌ محصولات فرهنگی کانون این شهرستان، اظهار کرد: این نخستین فروشگاه و نمایشگاه‌ عرضه‌ کتاب محصولات فرهنگی در گیلان است.

وی تعامل با مسئولان و دستگاه‌های استانی برای افزایش مراکز مذکور در شهرهای مختلف از جمله بندر انزلی، لاهیجان و آستارا را در دستور کار کانون مذکور عنوان کرد و گفت: فعالیت این مرکز یک امکان فرهنگی است.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، گسترش مراکز را در آشنایی بیشتر مخاطبان با محصولات فرهنگی و فروش تولیدات کانونی تاثیرگذار دانست.

پورحسن از راه‌اندازی سامانه‌ عرضه‌ اینترنتی محصولات کانون پرورش فکری گیلان به‌زودی خبر داد و گفت: این امر موجب دسترسی آسان‌تر مخاطبان به کتاب و محصولات فرهنگی می‌شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در مراسم مذکور با قدردانی از همراهی مسولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: امیدواریم با افتتاح مرکز عرضه محصولات فرهنگی هم‌گرایی و هم‌افزایی بین کانون و دیگر دستگاه‌های فعال در حوزه‌ کودک و نوجوان ادامه یابد و زمینه‌ گسترش آن در استان فراهم شود.

فریدون واحدی، رسالت کانون را تولید و عرضه‌ محصولات فرهنگی فاخر به مخاطبان دانست و تصریح کرد: در این مسیر جذب بیش از ۱۳ میلیون دانش‌آموز در سایه‌ تعامل بین کانون و دیگر نهاد‌ها باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در راستای توجه به مسائل اقتصادی باید نگاه فرهنگی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: این حوزه به صورت ویژه باید مورد حمایت قرار گیرد.

مرکز مذکور به منظور ترویج فرهنگ کتا‌ب‌خوانی و فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای حضور نسلی خلاق و نوآور در عرصه‌های مختلف در پنجاهمین سال تاسیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه