همدلی، هم‌زبانی و همراهی باید در برنامه‌های دهه فجر مشهود باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌ها در اجرای برنامه‌های دهه فجر شد و افزود: همدلی، هم‌زبانی و همراهی باید در برنامه‌های دهه فجر مشهود باشد.

همدلی، هم‌زبانی و همراهی باید در برنامه‌های دهه فجر مشهود باشد

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: ظرافت‌ها و حساسیت‌ها باید در اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی لحاظ شود.

وی بر دوری از اجرای برنامه‌های حزبی و جناحی در دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد و افزود: کمیته‌های ستاد دهه فجر گیلان برنامه‌های پیش‌بینی شده خود را برای ستاد ارسال کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار پیگیری اجرای برنامه‌های دهه فجر در شهرستان‌ها شد و بیان کرد: برخی برنامه‌های اجرایی در شهرستان‌ها باید شاخص باشد و هر کدام از کمیته‌های ستاد دهه فجر یک برنامه ویژه را پیش‌بینی کنند.

اشجری با بیان اینکه اجرای برنامه‌های دهه فجر باید متفاوت با سال‌های گذشته برگزار شود، تصریح کرد: رژه کشاورزان با ادوات کشاورزی در لنگرود و رژه شناورها در آستارا و انزلی از جمله برنامه‌های شاخص در شهرستان‌های گیلان است.

وی بر ارائه برنامه‌های جذاب در برنامه‌های دهه فجر گیلان تاکید کرد و گفت: تبلیغات شهری دهه فجر انقلاب اسلامی به‌ویژه در شهر رشت حائز اهمیت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به راه‌اندازی کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، خاطرنشان کرد: حرکت کاروان مذکور بازخورد خوبی در سطح کشور داشته و انتشاردهنده برنامه‌های کمیته‌های ستاد مذکور است.

اشجری فعال کردن پایگاه اطلاع‌رسانی «گیل‌فجر» به منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر به طور متمرکز را مهم خواند و یادآور شد: تمام برنامه‌های دهه فجر گیلان در پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور گردآوری و نشر داده‌می‌شود.

وی با تاکید براینکه فضای شادی، شور و شعف باید در برنامه‌های دهه فجر مشهود باشد، اظهار کرد: خط‌مشی ستاد دهه فجر گیلان با شش رویکرد به کمیته‌های این ستاد ارسال شده و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی این ستاد را در اجرای برنامه‌ها پشتیبانی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌ها در اجرای برنامه‌های دهه فجر شد و افزود: همدلی، هم‌زبانی و همراهی باید در برنامه‌های دهه فجر مشهود باشد.

اشجری با بیان اینکه تمام برنامه‌های دهه فجر گیلان باید بر محور همدلی و هم‌زبانی باشد، تصریح کرد: ۱۲ و ۲۲ بهمن امسال ویژه‌برنامه‌هایی در استان تدارک دیده شده‌است.

وی بر اطلاع‌رسانی برنامه کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم با حضور هر کدام از کمیته‌های ستاد مذکور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با حضور اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی در ارائه برنامه‌ها را انجام دهیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه