برخورد با سودجویی که خود را عضو هیأت امناء مسجد خواهر امام رضا(ع) معرفی می کرد

فرد متخلفی که با عنوان جعلی عضو هیأت امناء مسجد خواهر امام رضا(ع) رشت بودن، دست به اعمال سوء استفاده گرانه می زد توسط اداره کل اوقاف استان از فعالیت ها و اقدامات وی ممانعت بعمل آمد.

برخورد با سودجویی که خود را عضو هیأت امناء مسجد خواهر امام رضا(ع) معرفی می کرد

 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، فردی که خود را جزء هیئت امناء مسجد خواهر امام رضا(ع) جا زده بود و از این عنوان تخلفات فراوانی انجام داد توسط اداره کل اوقاف استان از انجام کارهای خلاف و غیرقانونی وی ممانعت بعمل آمد.

این فرد متخلف که با عنوانی جعلی خود را همه جا عضو هیأت امناء مسجد خواهر امام رضا(ع) رشت و با این عنوان دست به اعمال سوء استفاده گرانه از جمله ساخت غیرقانونی ۷ باب مغازه و بدست گرفتن بعضی از اموال بقعه و همچنین اقدام خلاف آخر وی ساخت سوله در صحن حرم متبرکه خواهر امام رضا(ع) به اسم ایستگاه صلواتی بود که توسط اداره کل اوقاف استان از فعالیت ها و اقدامات وی ممانعت بعمل آمد و از وی به مراجع انتظامی شکایت شد.

اداره اوقاف بارها به این فرد بابت کارهای خلاف وی هشدار داده بود و اقدام آخر این فرد ساخت سوله به اسم ایستگاه صلواتی آنهم در ساعات پایانی شب بصورت غیرمجاز در صحن بقعه متبرکه بود که این امر نیازمند مجوز مکتوب اداره کل اوقاف در این زمینه بود ولی این فرد با زیرپا گذاشتن قانون و همچنین تخریب قسمتی از حیاط صحن اقدام به ساخت و ساز کرد.

همچنین برای روشن شدن ذهن مردم شریف شهر رشت این فرد پس از حضور مدیرکل اوقاف و مسئولین مرتبط اداره اوقاف شروع به هتاکی و فحاشی به شخص مدیرکل اوقاف و درگیری فیزیکی با مسئولین اداره اوقاف نمود که فیلم و تصاویر این فرد توسط دوربین ها ضبط شده است .

این فرد همچنین در سایت مسجد خواهر امام با هتاکی و صحنه سازی و دادن پیامک‌های گسترده در شهر رشت که متن آن همراه با توهین و افترا بوده سعی در مظلوم نمایی کرده است. همچنین دوربین های مداربسته که توسط اوقاف استان ضبط شده است بصورت غیرقانونی نصب شده بود که بارها برای آن هشدار داده شد که اداره کل اوقاف از این فرد متخلف به مراجع انتظامی شکایت کرده است که پرونده این فرد در حال برسی است تا دیگر شاهد حضور چنین افراد سودجو و متخلفی در اماکن مذهبی و متبرکه نباشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه