من و مردم سیاهکل از تغییر فرماندار در آستانه انتخابات شاکی هستیم

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه تغییر فرماندار سیاهکل می بایست هدیه ای برای مردم به همراه داشته باشد، گفت: ما از فرماندار جدید می خواهیم تا معضل شهر ما حل بشود. شهر سیاهکل نمای خوبی ندارد و بعضی از این مغازه ها در بافت فرسوده چهره بدی به شهر داده اند.

من و مردم سیاهکل از تغییر فرماندار در آستانه انتخابات شاکی هستیم

به گزارش ۸دی به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و السملیمن محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل در خطبه های نمازجمعه عبادی سیاسی این شهر، با اشاره به تغییر فرماندار سیاهکل، با بیان اینکه باید به گفته های ضعفا و علما توجه بشود، اظهار داشت: مردم از این تغییر در آستانه انتخابات شاکی بودند و من نیز شاکی هستم و این مطلب را به صورت خصوصی به استاندار گفتم و وی نیز قبول کرد. اما آنها نیز دلایلی برای این تغییر داشتند.

shekastedel (4)

وی ضمن تشکر از زحمات فرماندار سابق سیاهکل، گفت: حیدری تعامل خوبی با مردم داشت و در کلان اقبال مردم با فرماندار سابق این شهرستان بود و پر کاری بر سابقه و سلیقه سیاسی وی می چربید.حیدری در بیشتر نمازجمعه ها حضور داشت.

namazjome_dar_siahkal (1)

امام جمعه سیاهکل ضمن خیرمقدم به فرماندار جدید سیاهکل، خاطرنشان کرد: ما فرماندار اسلامی آورده ایم و امیدواریم که رفتار وی نیز اسلامی باشد. تغییرات عطش را برای کار کردن زیاد می کند.

namazjome_dar_siahkal (2)

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه شهردار رودسر و رییس گروه حمل و نقل و دبیر شورای ترافیک استانداری گیلان از سوابق اسلامی می باشد، افزود: وی بسیاری از مدیران کل استان را می شناسد و این را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که اسلامی نیز با مردم معاشرت خوبی داشته باشد و بنای وی بر کار باشد.

namazjome_dar_siahkal (3)

وی یادآور شد: اسلامی به من گفته است که من آمدم و دیدم که کار درسیاهکل زیاد است و اشتهای کار من نیز زیاد می باشد.

namazjome_dar_siahkal (4)

خطیب جمعه سیاهکل با بیان اینکه مردم از کسی که خوب کار کند حمایت می کنند، گفت: باید بنای کار بر محرومیت زدایی باشد.

namazjome_dar_siahkal (5)

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه این تغییر می بایست هدیه ای برای مردم به همراه داشته باشد، ابراز کرد: ما از فرماندار جدید می خواهیم تا معضل شهر ما حل بشود. شهر سیاهکل نمای خوبی ندارد و بعضی از این مغازه ها در بافت فرسوده چهره بدی به شهر داده اند.

namazjome_dar_siahkal (6)

وی ادامه داد: کمربندی سیاهکل، پروژه سراوان به سیاهکل و سیاهکل به بازکیاگوراب نیز از دیگر پروژه هایی است که نیاز به توجه ویژه ای دارد.

namazjome_dar_siahkal (7)

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه همه مردم برای اتمام پروژه های نیمه تمام و پیشرفت شهرستان کمک خواهند کرد، بیان کرد: من نیز هرکجا که نیاز باشد می آیم.

namazjome_dar_siahkal (8)

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل خطاب به اسلامی گفت: این کار شدنی است و این هدیه شما به مردم سیاهکل است تا مردم از این دلخوری بیرون بیایند.

namazjome_dar_siahkal (9)

وی با اشاره به مرام و منش پیامبر گرامی اسلام، تصریح کرد: ایشان وقتیکه به جایی می رفتند به دیوار تکیه نمی دادند و رو به قبله می نشستند.

namazjome_dar_siahkal (10)

امام جمعه سیاهکل با اشاره به توقیف دو قایق و دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه که به آبهای ایران اسلامی نفوذ کرده بودند، خاطرنشان کرد: تحقیر دشمنان برای ما شیرین بود و به همین جهت از رزمندگان و به ویژه برادران پاسدار قدردانی می کنیم.

namazjome_dar_siahkal (11)

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل افزود: زمانیکه ملوانان آمریکایی از این کار خود عذرخواهی کردند و به زانو درآمدند، پیامی برای جهانیان صادر شد مبنی بر اینکه اگر کسی بخواهد به کشور ما که مانند ناموس ما است تجاوز کند، آنها را به زانو در خواهیم آورد.

namazjome_dar_siahkal (12)

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در هفتم اسفندماه، گفت: یکی از ملاک های انتخاب کاندیدای اصلح برای مجلس شواری اسلامی این است که وی در مقابل دشمن ایستادگی کند، زندگیش قرآنی باشد، به خدا نزدیک تر، کارآمد و با درد مردم آشنا باشد.

namazjome_dar_siahkal (13)

امام جمعه سیاهکل با گرامیداشت سالروز شهادت فدائیان اسلام قبل از انقلاب، ابراز کرد: روحانیت در طول تاریخ، مردم را به عزت رساندند و امام خمینی(ره) نیز برای همین قیام کرد.

namazjome_dar_siahkal (14)

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با تأکید بر اینکه می بایست جامعه روحانیت را تکریم کرد، بیان کرد: لباس روحانیت مقدس است و روحانیون از زبان پیامبر(ص) و امام صادق(ع) سخن می گوید.

namazjome_dar_siahkal (15)

وی با بیان اینکه در بعضی از مجالس عنوان می شود که نباید روحانیت در عزاداریها ورود کنند، گفت: به تمامی هیئت های امناء مساجد و به ویژه مسجد جامع سیاهکل می گویم که یا مراسم عزاداری با روحانی باید برگزار بشود و یا اگر قصد دارند که فقط با مداح برگزار کنند، باید اجازه برگزاری به آنها داده نشود.

namazjome_dar_siahkal (16)

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه ممکن است به برخی از روحانیون نقد وارد بشود، تصریح کرد: هرکسی که نقدی دارد و یا اشکالی را در هر یک از روحانیون مشاهده می کند به من بگوید تا من در جلسات خصوصی به آنها تذکر بدهم.

namazjome_dar_siahkal (17)

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با یادوآوری سالروز فرار شاه خائن در تاریخ ۲۶ دی ماه، خاطرنشان کرد: مردم ایران وقتیکه به سوی رهبری و معنویت آوردند، مجالی برای شیاطین نگذاشتند.

namazjome_dar_siahkal (18)

وی ادامه داد: اینهایی که می خواهند به مستکبران خوش خدمتی کنند، می بایست به وضعیت اسفبار شاه ملعون پس از فرار وی درس بگیرند و ببینند که کسی وی را به کشور خود راه نمی داد.

namazjome_dar_siahkal (19)

امام جمعه سیاهکل با اشاره به پروژه نفوذ دشمن در کشور گفت: دشمن می خواهد ذائقه مردم مسلمان ایران را تغییر بدهد. زیرا مسلمانان و به خصوص شیعیان در حد توان خود به دنیال تحقق فرامین پیامبر(ص) هستند. دشمنان در حال تخریب آن دسته از برادران اهل سنت که به دنبال حفظ وحدت هستند نیز می باشد.

namazjome_dar_siahkal (20)

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل افزود: مستکبران با مسلمانانی که فقط نماز می خوانند و روزه می گیرند و به جهان پیرامون خود توجهی نمی کنند، کاری ندارند.

namazjome_dar_siahkal (21)

وی با بیان اینکه در جنگ نرم می بایست نحوه پوشش، رفت و آمدها و گویش خودمان را حفظ کنیم، تصریح کرد: بالا رفتن آمار طلاق به دلیل همین تغییر ذائقه اسلامی است.

namazjome_dar_siahkal (27)

امام جمعه سیاهکل بیان کرد: عدم پایبندی به دین و عدم انسجام بین مردم؛ موجب به وجود آمدن مشکلات در جامعه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) در هفته پیش رو، گفت: به همین مناسبت جلسه ای در دفتر امام جمعه سیاهکل برگزار خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه