دانشگاه آزاد لاهیجان بدون کنکور دانشجو می پذیرد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد لاهیجان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در بیش از یکصد رشته معتبر و متنوع در این دانشگاه خبر داد.

دانشگاه آزاد لاهیجان بدون کنکور دانشجو می پذیرد

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»، مجید عاشوری با تشریح جزئیات پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: در راستای اهداف و آرمان‌های رو به توسعه دانشگاه آزاد و فضای علمی، پژوهشی و آموزشی این واحد دانشگاهی و از اهداف سند توسعه ملی و سند چشم انداز آموزش عالی کشور که محور توسعه در آن مد نظر قرار گرفته است، نسبت به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور اقدام  کرده است.

وی افزود: در مقاطع کاردانی و کارشناسی، بیش از ۱۰۰ رشته تحصیلی بدون کنکور برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ پذیرش دانشجو انجام می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی  http://www.azmoon.org  مراجعه کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد لاهیجان تصریح کرد: متقاضیان رشته محل‌های بدون آزمون دوره های کاردانی و کارشناسی می‌توانند پس از تهیه کارت اعتباری ثبت‌نام، در سایت مرکز آزمون ثبت‌نام کنند.

عاشوری گفت: برای ثبت‌نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک دیپلم متوسطه آنها وجود ندارد و هر داوطلب می‌تواند از هر یک از مجموعه‌های آموزشی بر اساس علاقه انتخاب رشته و ثبت‌نام کند.

وی تصریح کرد: به تمامی دانشجویان مشمول خدمت وظیفه عمومی که دارای شرایط لازم باشند معافیت تحصیلی در طول مدت مجاز تحصیل حداکثر تا زمان فراغت از تحصیل داده می شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد لاهیجان خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی با برخورداری از اساتید مجرب و تمام وقت، سرویس ایاب و ذهاب، کتابخانه غنی، ارائه وام و تقسیط شهریه، خوابگاه دانشجویی، سلف سرویس با سیستم اتوماسیون، ثبت‌نام اینترنتی، مجتمع ورزشی و برخورداری از سایت‌های کامپیوتر، مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز در خدمت دانشجویان است.

عاشوری گفت: علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اطلاع رسانی دانشگاه آزاد لاهیجان به آدرس  www.liau.ac.ir مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه