مسئولان عالی‌رتبه آمریکا آرزوی دیدار سردار سلیمانی را دارند/ بیشترین یادواره شهدای کشور در گیلان برگزار می‌شود

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین (ع) حادثه سفارت عربستان را اقدامی حساب‌شده خواند و گفت: در حادثه سفارت عربستان از قبل مواد آتش‌زا را تهیه کرده‌بودند.

مسئولان عالی‌رتبه آمریکا آرزوی دیدار سردار سلیمانی را دارند/ بیشترین یادواره شهدای کشور در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، سردار حمید اباذری  در یادواره ۸۷ شهید میرزا کوچک گوراب‌زرمیخ در مسجد جامع جوار مزار شهدای این شهر با گرامیداشت یاد شهدا از جمله شهدای حرم و شهدای صومعه‌سرا، اظهار کرد: مجلس بسیار نورانی است و به دعوت شهدا در این مجلس حضور داریم که باید به خاطر این دعوت خداوند را شاکر باشیم.

وی با بیان اینکه نورانیت مجلس شهید به خاطر وجود خانواده‌های شهداست که عزیزترین سرمایه خود را تقدیم نظام کردند، افزود: نورانیت مجلس شهدا به خاطر این است که بهترین‌های خلق خدا شهید شدند و در منطقه‌ای هستیم که به نام شهید میرزا کوچک مزین است.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه شهدا در مجلس امام حسین (ع) در بهشت حاضر می‌شوند، تصریح کرد: شهدا از دیدار اباعبدالله‌الحسین (ع) فیض می‌برند.

وی مجلس شهدا را مجلس عزا ندانست و گفت: این امر را امام حسین (ع) به ما یاد داد و مجلس شهید مجلس عزت، افتخار و غرور است.

اباذری گیلان را دارای مردمانی خوب و قدرشناس خواند و افزود: طبق آمار بیشترین یادواره شهدای کشور در گیلان برگزار می‌شود و مجلس شهدا جلسه احیای دوباره و زنده شدن است.

وی به شهادت یک شهید اهل خرمشهر اشاره کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس ماموریت دادند ۱۷ نفر اسیر عراقی را به عقب برگرداند و شهید مسعود این عملیات را انجام داد و نیمه شب با این اسیران به پایگاه رسید و ماموریت خود را انجام داد.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه مسعود در یک عملیات تمام بدنش سوخت، گفت: هر روز بدنش را پانسمان می‌کردند اما حتی یک «آخ» نمی‌گفت و فریاد نمی‌زد و پس از مدتی شهید شد.

وی با تصریح بر اینکه ۱۷۵ هزار نفر جوان و بزرگ‌مرد در دوران دفاع مقدس شهید شدند، خاطرنشان کرد: انقلاب به سادگی به دست نیامده‌است.

اباذری ۲۸ هزار شهید دوران دفاع مقدس را زن ۲۰ و ۲۱ ساله عنوان کرد و یادآور شد: ادامه راه شهدا در جامعه اهمیت دارد و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا تداوم پیدا کرده‌است.

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان ایران برای دفاع از مظلوم و استکبار جهانی بپا خاستند، متذکر شد: شهدای حرم برای دفاع از حریم ائمه (ع) به هدف خود رسیدند.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین (ع) رسیدگی به اقتصاد مردم در کنار اهداف والای انقلاب را ضرورت دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی دارای ارزش‌های والاست و باید قدر شهدا را بدانیم.

وی افزود: امروز دنیای اسلام با نقشه آمریکا توسط داعش تکه پاره شده و استکبار جهانی با پول مسلمانان دنیای اسلام را به جان یکدیگر انداخته‌است.

به گفته اباذری، ۹۰ میلیارد دلار توسط سه کشور عربستان، قطر و امارات در مدت سه سال گذشته سلاح خریداری شده‌است.

وی با اشاره به اینکه انبارهای مهمات عربستان تاکنون سه بار پر و خالی شده‌است، اظهار کرد: با قلدری مردم مظلوم یمن را بمباران می‌کنند و آل‌سعود به پایان خط رسیده و همپیمانان آنها دیگر نمی‌توانند برای عربستان کاری انجام دهند.

این مقام مسئول با تصریح بر اینکه مدت‌هاست استکبار در تلاش است‌ بازوان انقلاب اسلامی را در منطقه شناسایی کند، گفت: انقلاب اسلامی امروز در دل‌های مسلمانان جهان راه پیدا کرده‌است.

وی حادثه سفارت عربستان را اقدامی حساب‌شده خواند و خاطرنشان کرد: خبر داریم افرادی که در آن تجمع بودند شعار «حیدر حیدر» سر می‌دادند، این شعار متعلق به یک گروه شیعه بوده که توسط انگلیس ایجاد شده‌است و در حادثه سفارت عربستان از قبل مواد آتش‌زا را تهیه کرده‌بودند.

اباذری با بیان اینکه ما در سوریه پیروز میدان هستیم، اظهار کرد: محور مقاومت با ورود سلحشوران سپاه تقویت شد و جمهوری اسلامی ایران رسالت عظیم مقابله با کفر را دارد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به ابر قدرت بین‌المللی تبدیل شده و رهبری مقتدرانه آن را هدایت می‌کنند و اسلام در آمریکا و انگلیس گسترش یافته و استکبار را به وحشت انداخته و برای مقابله با اسلام داعش را ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند سال ۲۰۵۰ اروپا متعلق به مسلمانان است، تصریح کرد: اگر امروز تمام ابرقدرت‌های دنیا در طرف دیگر ایران اسلامی پای میز مذاکره می‌نشینند به دلیل قدرت خون شهدا است.

مسئولان عالی‌رتبه آمریکا آرزوی دیدار سردار سلیمانی را دارند / استکبار به‌دنبال نفوذ در ایران است

وی حاج قاسم را نماد قدرت انقلاب اسلامی و عزت نظام خواند و گفت: مسئولان عالی‌رتبه آمریکا آرزوی دیدار یک جلسه‌ای با سردار سلیمانی را دارند.

اباذری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی اشراف کامل بر خلیج فارس دارد، افزود: کوچک‌ترین حرکت نیروهای بیگانه زیرنظر ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه در دستگیری اخیر، فرمانده ناوهای آمریکایی با صدای لرزان با نیروهای ایرانی صحبت کرد، اظهار کرد: این بدترین خواری برای یک مامور است و ۱۰ نفر نیروی مسلح آمریکایی در مقابل فرمانده ایرانی در خلیج فارس از ترس خشک شده‌بودند و جرأت کمترین حرکت را نداشتند.

این مقام مسئول ادامه داد: زمانی که فرمانده ایرانی به طرف تکاور آمریکایی رفت این تکاور از ترس به خود می‌لرزید.

وی به نفوذ دشمن اشاره کرد و یادآور شد: دشمن علیه انقلاب اسلامی در حال توطئه است و بر بام خانه‌های ما سفره پهن کردند و بشقاب گذاشتند.

اباذری با اشاره به اینکه استکبار به دنبال نفوذ در ایران است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکنون ۸۰ بار کلمه نفوذ را به‌کار برده‌اند و دشمن با برندهای خود به دنبال نفوذ است و خبیث‌تر از آمریکا در دنیا نیست و امام (ره) نام آن را شیطان بزرگ گذاشتند.

وی هدف دشمن را فریب مسئولان کشور دانست و متذکر شد: بسیاری از مسئولان فریب لبخند دشمن را خوردند و باید مراقب باشیم که امروز به مجلس خبرگان ما چشم دوخته‌اند و می‌خواهند اقتدار رهبری را بشکنند.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه جهان زبان به عزت مقام معظم رهبری گشوده‌است، خاطرنشان کرد: کشتی عظیم انقلاب اسلامی ناخدای ولی فقیه را دارد و شورای رهبری بی‌معنا و پاسداری از قدرت انقلاب اسلامی مورد تأکید همگان است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه