نصب دوربین پلاک‌خوان در محورهای مواصلاتی گیلان

فرمانده انتظامی گیلان خواستار نصب دوربین پلاک‌خوان برابر ماده سه قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی توسط حمل و نقل و پایانه‌های این استان شد.

نصب دوربین پلاک‌خوان در محورهای مواصلاتی گیلان

به گزارش ۸دی، سردار محمدرضا میرحیدری در نشست با مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان هدف از امنیت ترافیکی را کاهش تلفات دانست.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها باید با کاهش معایب و همدلی خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند، از تلاش آل‌محمدی مدیرکل حمل و نقل استان در نصب دوربین‌های کنترل سرعت برخی محورهای قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه نصب دوربین موجب  کاهش حوادث ناگوار در محورهای مواصلاتی استان شده‌است، تصریح کرد: نصب دوربین پلاک‌خوان برابر ماده ۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی جزو خواسته پلیس از اداره کل حمل و نقل پایانه‌ها است.

وی وضعیت دروازه‌های ورودی و خروجی گیلان را در شأن این استان ندانست و گفت: ورود بیش از ۳۰ میلیون گردشگر به گیلان مستلزم داشتن راه‌های امن با تسهیلات رفاهی مناسب است.

میرحیدری آموزش رانندگان ناوگان باربری توسط پلیس آگاهی را مهم خواند و افزود: این رانندگان باید آموزش ببینند تا دچار آسیب کمتری شوند.

وی با بیان اینکه باید به جایگاه استقرار پلیس در عوارضی و طول مسیر راه توجه بیشتری شود، یادآور شد: تأثیرگذاری پلیس در گرو توجه به شأن و منزلت پلیس است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان نیز در نشست مذکور فراهم شدن زمینه‌های لازم برای سفر امن گردشگران و مسافران به این استان را مهم دانست.

ناصر آل‌محمدی با اشاره به اهمیت تعامل اداره کل حمل و نقل با پلیس، گفت: تعامل حمل و نقل و پایانه‌ها با پلیس موجب کاهش تلفات جاده‌ای می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه