فضای سرمایه گذاری و تعامل با بخش خصوصی در راستای هوشمندسازی خدمات افزایش یابد

استاندار گیلان گفت: برای هوشمندسازی اداری و دولت دانا و توانمند باید مشارکت های مردمی را جلب کنیم

فضای سرمایه گذاری و تعامل با بخش خصوصی در راستای هوشمندسازی خدمات افزایش یابد

به گزارش ۸دی ، محمد علی نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه بهره برداری از ۶ طرح زیر ساخت فناوری اطلاعات  و خدمات دولت الکترونیک در سالن اجتماعات استانداری گیلان اظهار کرد: این طرح‌هاعبارتند از: توسعه زیر ساخت شبکه اختصاصی دولت، سامانه های یکپارچه تبادل اطلاعات دانا ، مکاتبات اداری از طریق دفاتر پیشخوان دولت، دولت همراه، آموزش کارکنان دولت در حوزه فاوا و استعلامات بین دستگاهی است.

وی افزود: با اتصال شبکه اختصاصی دفاتر پیشخوان دولت به روستاها این فرصت فراهم می شود کلیه شهروندان و روستاییان بدون مراجفه حضوری درخواست ها و مکاتبات خود را پی گیری کنند گفت: گیلان دارای مزیت ها و زیرساخت های خوبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که باید به خوبی برای آنها برنامه ریزی شود.

وی نقش مدیران و مسئولان در بهره گیری از این فرصت ها را مورد تاکید قراز داد و افزود: برای هوشمندسازی اداری و دولت دانا و توانمند باید مشارکت های مردمی را جلب کنیم.

استاندار گیلان تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداری ها همه امکانات خود را برای رشد و توسعه استان در این بخش بکار گیرند و از ظرفیت دانشگاه گیلان در این بخش استفاده شود.

وی با بیان اینکه هوشمند سازی خدمات و دولت الکترونیک چابک سازی سازمانی و کاهش فساد اداری را به همراه دارد گفت: این امر افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد .

در این نشست همچنین تفاهم‌نامه های توسعه شبکه دولت، ایجاد بستر دولت همراه و تفاهم نامه سه جانبه همکاری در پیاده‌سازی سامانه الکترونیکی استعلامات با حضور استاندار گیلان و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری و جمعی از مدیران کشوری و استانی و بخش خصوصی، به امضا رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه