حضور استیلی در تمرین ملوانان/ عیادت کادر فنی از غفور جهانی

بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، بار دیگر پشت درهای بسته و این بار با حضور سرمربی تمرین کردند و پس از آن، کادر فنی با حضور در بیمارستان آریای رشت، از غفور جهانی مدیر فنی تیم، عیادت کردند.

حضور استیلی در تمرین ملوانان/ عیادت کادر فنی از غفور جهانی

به گزارش ۸دی، بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، بار دیگر پشت درهای بسته و این بار با حضور سرمربی تمرین کردند و پس از آن، کادر فنی با حضور در بیمارستان آریای رشت، از غفور جهانی مدیر فنی تیم، عیادت کردند.

تمرینات تیم فوتبال ملوان بندر انزلی عصر سه شنبه در مجموعه ورزشی حسن رود پیگیری شد با این تفاوت که سرمربی ملوان پس از سه روز غیبت، امروز در تمرین ملوانان حضور داشت.
تیم ملوان امروز نیز مانند روز گذشته بدون بازیکنان اصلی و تنها با بازیکنان سرباز خود تمرین کرد، پژمان نوری امروز نیز در این تمرین حضور نداشت و تمرین ملوانان مطابق روز گذشته، به بدنسازی و پاس های کوتاه و بلند و حفظ توپ و بازی در مقابل هم ختم شد.
اجازه نداشتن خبرنگاران و هواداران برای حضور در این تمرینات به دلیل تصمیم های اتخاذ شده توسط سرمربی و هیات مدیره باشگاه ملوان از دیگر نکته های قابل توجه این دوره از تمرینات است و باشگاه ملوان اعلام کرده است تا اطلاع ثانوی، تمام تمرینات پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران خواهد بود.
اعضای کادر فنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از پایان تمرین ، با حضور در بیمارستان آریای شهر رشت، از غفور جهانی مدیر فنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده، عیادت کردند.
حال عمومی جهانی از پیشکسوتان فوتبال گیلان و انزلی و مدیر فنی ملوان، خوب گزارش شده است.
بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امروز شهر انزلی را با اتوبوس به مقصد تهران ترک خواهند کرد، سپس با پرواز، از تهران عازم جزیره کیش برای برپایی اردویی هفت روزه می شوند.
هیات مدیره باشگاه فرهنگی – ورزشی ملوان بندرانزلی شنبه گذشته (نوزدهم دی ماه) در اعتراض به تغییر کد محل خدمت سربازی مهدی شریفی و انتقال این بازیکن از ملوان بندرانزلی به تراکتورسازی تبریز، تصمیم به کناره گیری از لیگ برتر فوتبال ایران گرفت.
در همین زمینه باشگاه ملوان اعلام کرده که مجمع عمومی باشگاه هفته آینده به صورت اضطراری و فوق العاده تشکیل جلسه خواهد داد تا درباره کناره گیری تیم فوتبال بزرگسالان ملوان بندرانزلی از لیگ برتر تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه