انسجام نیروهای اصولگرا در گیلان به وجود آمده است

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گیلان گفت: انسجام نیروهای اصولگرا در استان به وجود آمده و امیدواریم این ائتلاف منجر به رضایت خداوند و شهدا شود.

انسجام نیروهای اصولگرا در گیلان به وجود آمده است

به گزارش ۸دی، صادق مقدادی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال اظهار کرد: انتخابات سال گذشته عبرتی برای نیروهای انقلاب است.

وی به انتخابات سال‌های گذشته به‌ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۰ و انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ اشاره کرد و افزود: جمعیت‌ها، تشکل‌ها و مجموعه‌هایی که خود را اصولگرا، انقلابی و ولایی می‌دانستند مسیر خود را به طور انفرادی انتخاب کرده و با ائتلاف‌های کوچک در این عرصه ورود کردند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با بیان اینکه عدم سهم‌خواهی و ویژه‌خواهی در عرصه انتخابات سبب ایجاد جبهه واحد می‌شود، تصریح کرد: آنها که به ادبیات انتخابات و عرصه سیاسی آشنایی دارند موضوع مذکور را تأیید می‌کنند.

مقدادی ورود نامزدها در انتخابات سال ۹۰ و ۹۲ را با نیت مخلصانه عنوان کرد و گفت: تاکتیک و روش اتخاذ شده توسط نامزدها نادرست بود.

وی با اشاره به اینکه دو جبهه حق و باطل در جامعه وجود دارد، بیان کرد: هر کدام از افراد باید به تکلیف اعتقادی خود عمل کنند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گیلان به وظیفه گفتمان‌سازی، فعالیت‌های میدانی، روابط عمومی، ارتباطات اجتماعی و … نیروهای ارزشی در این ائتلاف اشاره کرد و یادآور شد: رفتار مذکور بهترین روش برای ائتلاف نیروهای جبهه حق است.

مقدادی دوری از تعصب‌های فردی، گروهی، جغرافیایی و نژادی در راستای تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب را مهم دانست و خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده، انسجام نیروهای اصولگرا در استان به وجود آمده و امیدواریم این ائتلاف منجر به رضایت خداوند، شهدا و نیروهای ارزشی شود.

وی با تاکید براینکه شورای نگهبان مرجع تأیید احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی است، اظهار کرد: بررسی صلاحیت افراد توسط شورای نگهبان در راستای دفاع از حق‌الناس است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان به ورود نیروهای اصولگرا به طور هوشمندانه در انتخابات سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال جبهه حق در مقابل باطل هماوردی جدی دارد و هر کدام از افراد باید وظیفه خود را به‌درستی تشخیص دهند.

مقدادی با بیان اینکه نیازی نیست تمام افراد در عرصه کاندیداتوری ورود کنند، تصریح کرد: آنها که در عرصه انتخابات حرفی برای گفتن دارند باید در عرصه بمانند و بقیه به آنها کمک کنند.

وی متذکر شد: آنها که شانس رای‌آوری کمتری دارند باید به سخنان دلسوزان توجه داشته باشند و موجب وحدت جبهه حق شوند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گیلان، انصراف نامزدهای جریان اصولگرایی برای ورود به مجلس را الگویی برای دیگر نامزدها عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه