گسترش فعالیت‌ کتاب‌محور برپایه‌ تعالیم دینی مهم است

مدیر کل کانون پروررش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: گسترش فعالیت‌های کتاب‌محور برپایه‌ تعالیم دینی در کانون پرورش فکری مهم است.

گسترش فعالیت‌ کتاب‌محور برپایه‌ تعالیم دینی مهم است

به گزارش ۸دی، علی پورحسن در نشست با شهردار جدید این شهر تعامل با دستگاه‌ها و نهاد‌های استانی هدف برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان گیلان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه همراهی دستگاه‌های استانی در اجرای هدفمند فعالیت‌های کودک و نوجوانان ضرورت است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های استانی برای افزایش گستره و تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها از اهداف کانون پرورش فکری است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اجرای برنامه‌های مشترک برای کشف و پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان را مورد تأکید قرار داد و گفت: شهرداری به عنوان یکی از دستگاه‌های فعال در زمینه‌ فرهنگی می‌تواند در ترسیم نقشه‌ راه و همراهی برای اجرای طرح‌های مشترک و ارتقای آگاهی‌های فرهنگی موثر باشد.

وی اختصاص فضای آموزشی جدید را در تحقق اهداف عالیه کانون و گسترش فعالیت‌های کتاب‌محور برپایه‌ تعالیم دینی را مهم دانست و تصریح کرد: مربیان توانمند کانون و استعداد‌های کودکان و نوجوانان آستانه‌اشرفیه زمینه مناسبی را برای ارائه فعالیت‌های خلاقانه و هدفمند فراهم کرده‌است.

پورحسن برگزاری همایش ادبی «یک آسمان پرواز» و ویژه‌ برنامه «از آستان تا آسمان» را از جمله برنامه‌های مشترک و موفق کانون با همراهی هیئت امنای آستان مقدس سلطان سید جلال‌الدین اشرف عنوان کرد.

وی گفت: فعالیت‌های مذکور می‌تواند در سایه‌ همکاری‌های بیشتر ادامه یابد.

عبدالرضا سلیمانی شهردار آستانه‌اشرفیه نیز در نشست مذکور اختصاص زمین و تأمین بودجه لازم برای ایجاد مراکز فرهنگی و هنری را موجب افزایش استقبال مخاطبان از برنامه‌های کانون دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه