تحویل ۱۲۰ میلیون لیتر نفت‌گاز به نیروگاه سیگل ترکیبی گیلان

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی رشت از تحویل ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت نفت‌گاز به نیروگاه سیکل ترکیبی گیلان در مدت یک ماه خبر داد.

تحویل ۱۲۰ میلیون لیتر نفت‌گاز به نیروگاه سیگل ترکیبی گیلان

به گزارش ۸دی، محمدرضا هوشیار در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن فصل زمستان اظهار کرد: تامین سوخت شهروندان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی به تامین سوخت شخم زمستانی تریلر و تراکتور با هماهنگی اداره جهاد کشاورزی رشت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: سوخت ماشین‌آلات سنگین برای تسطیح اراضی شالیزاری در حال انجام است.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی رشت با بیان اینکه سوخت مورد نیاز پرورش‌دهندگان آبزی، استخرها و پره‌های صیادی تامین شده‌است، تصریح کرد: آذر ماه امسال توزیع سوخت شالیکوبی‌‌ها انجام شده و اگر واحدی نیاز به سوخت داشته‌باشد تا پایان دی ماه جاری سوخت مورد نیاز شالیکوبی‌ها را تامین می‌کنیم.

هوشیار تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی گیلان را از برنامه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خواند و بیان کرد: سوخت اصلی نیروگاه مذکور گاز طبیعی است اما به دلیل اینکه از واحدهای پر مصرف استان محسوب می‌شود، سوخت گاز طبیعی این واحد برای گازرسانی به واحدهای خانگی در زمستان قطع شده‌است.

وی مصرف سوخت نفت‌گاز نیروگاه سیکل ترکیبی گیلان را روزانه چهار میلیون لیتر عنوان کرد و گفت: تاکنون ۱۲۰ میلیون لیتر نفت‌گاز تحویل نیروگاه مذکور شده‌است.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی رشت با اشاره به توزیع ماهانه ۲۵ میلیون لیتر بنزین در این شهرستان، خاطرنشان کرد: سوخت بنزین برای بخش حمل و نقل در رشت توزیع می‌شود.

هوشیار به توزیع ۱۴ میلیون لیتر نفت‌گاز برای بخش حمل و نقل، کشاورزی و مصارف صنایع روستایی در رشت اشاره کرد و یادآور شد: ماهانه ۸ میلیون لیتر نفت سفید برای مصارف خانوارهای بدون گاز در شهرستان رشت توزیع می‌شود.

*توزیع ۳۶۰ تن کود شیمیایی در رشت

رئیس اداره تعاون روستایی رشت نیز در جلسه مذکور از خرید دو هزار تن کود شیمایی برای توزیع بین کشاورزان در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۶۰ تن کود شیمیایی بین کشاورزان توزیع شده‌است.

غلامرضا حقیقی خواستار همکاری بخشداران و دهیاران برای توزیع کود شیمیایی بین روستائیان شد و بیان کرد: کود شیمیایی به اندازه کافی در انبارها موجود است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه