پس از یک هفته سکوت،سازمان فرهنگی شهرداری رشت عذرخواهی کرد!/ منتظر نتیجه کارگروه پیگیری هستیم

حکایت این کارناوال رقص برگزار شده در میدان شهرداری، بلاتشبیه حکایت آن گاوی است که ۹ من شیر می دهد و سپس جفتکی می اندازد و سطل شیر را واژگون می کند!

پس از یک هفته سکوت،سازمان فرهنگی شهرداری رشت عذرخواهی کرد!/ منتظر نتیجه کارگروه پیگیری هستیم

به گزارش ۸دی، چندی پیش به مناسبت روز رشت مراسمی در میدان شهدای ذهاب برگزار شد که شاید تنها نامی که قادر به توصیف آن است کارناوال رقص باشد.

حکایت این کارناوال رقص برگزار شده در میدان شهرداری، بلاتشبیه حکایت آن گاوی است که ۹ من شیر می دهد و سپس جفتکی می اندازد و سطل شیر را واژگون می کند!

هرچند سازمان مربوطه برنامه های قابل توجه و قابل تقدیر دیگری را از جمله جشنواره بازی های بومی ، نمایش آئینی، تعزیه خوانی، جشنواره غذاهای محلی و… را برگزار کرد اما آنچه در پایان و در روز رشت با راه اندازی کارناوال رقص اتفاق افتاد و دل ضد انقلابانی همچون شبکه من و تو را شاد نمود، موجب گشت لکه ای سیاه در کارنامه این سازمان ثبت گردد.

مسئولین مربوطه در ابتدا از مصاحبه امتناع می کردند و پس از گذشت چند روز وقتی دیدند آب ها از آسیاب نمی افتد شروع به اظهار بی اطلاعی کردند ، در حالی که طبق گزارشات واصله بازتاب این دست اظهار بی اطلاعی ها در میان مردم رشت عذر بدتر از گناه قلمداد شده است.

شایان ذکر است هر چند مسئول سازمان فرهنگی شهرداری در بیانیه ای پس از تاخیر و سکوت یک هفته ای و طبق خبر منابع آگاه در اثر فشارهای وارده عذرخواهی نمود اما در اقدامی عجیب و برخلاف انتظار مخاطبین بیانیه خود را به رسانه هایی که در قبال این اتفاق سکوت کرده و یا حتی رسانه ای دیگر که این تئاتر حرکات موزون را فرهنگ گیلان نامیده بود، ارسال کرده است در حالی که رسانه های منتقد هیچ جوابیه ای دریافت نکرده اند!

اما در این میان یکی از رسانه هایی که سخنان قانع مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت را منتشر کرد، علی رغم نگرانی مردم  و مسئولین از این اتفاق، نه تنها آن را محکوم نکرد بلکه به حمایت از تئاتر بی مفهومی پرداختکه جز رقص و حرکات موزون چیز دیگری از آن در نمی آمد و سخیف تر آنکه از آن با نام فرهنگ گیلان نام برد! که این سوال وجود دارد که تصویر ذیل کجای فرهنگ گیلان است؟:

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2016/01/rasht-5.jpg

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2016/01/rasht-4.jpghttp://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2016/01/rasht-8.jpghttp://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2016/01/rasht-2.jpghttp://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2016/01/rasht-1.jpg

در پایان مردم شهر رشت منتظر هستند تا کارگروه ادعایی مطروحه از سوی مسئول مربوطه اقدامات لازم را انجام داده و بالاخره مشخص گردد مسئول این دست اقدامات ضد فرهنگی چه کسی می باشد، هرچند که آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
....
شما که ادعای فرهنگ و ادب دارید انتهای بی ادبی را به همه نشان دادید، بلا تشبیه چون..... مطمینا ما مردم رشت سطح ادب دور از ادب شمارا هرگز نمیپسندیم، پس خود را هرگز زبان ما ندانید زحمت کشیدین انسانهای مثلا مودب!!!!!
در حاشیه