انتخابات ایران همیشه به آرای مردمی متکی بوده است

فرماندار صومعه سرا در نشست شورای اداری شهرستان گفت : حفظ نظم و امنیت ، فراهم آوری شرایط سالم و پرنشاط و حضور حداکثری مردم از اهم امور ما مسوولان در روند اجرای دو انتخابات پیش رو است و انتخابات در ایران همیشه بر آرای مردم متکی بوده است.

انتخابات ایران همیشه به آرای مردمی متکی بوده است

به گزارش ۸دی، فرماندار صومعه سرا در نشست شورای اداری شهرستان گفت : حفظ نظم و امنیت ، فراهم آوری شرایط سالم و پرنشاط و حضور حداکثری مردم از اهم امور ما مسوولان در روند اجرای دو انتخابات پیش رو است و انتخابات در ایران همیشه بر آرای مردم متکی بوده است.

حسین اسماعیل پور روز دوشنبه افزود : جمهوری اسلامی یک نظام دموکراتیک است و حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از اهداف آن می باشد .
وی با اشاره به اینکه رسانه ها در ایجاد شور و شوق در انتخابات نقش موثر دارند افزود : رسانه ها باید با هوشیاری از سوء استفاده برخی از کاندیدا که قصد دارند از آزادی در نشریات و رسانه ها بهره بگیرند و رقبای خود را تخریب کنند ممانعت نمایند .
فرماندار شهرستان صومعه سرا هفتم اسفند ماه را یکی از روزهای سرنوشت ساز برای نظام عنوان کرد و اظهار داشت : انتخابات در ایران همیشه به آرای مردمی متکی بوده است تا جایی که رهبری به عنوان مهمترین مقام کشور توسط خبرگانی که آنها هم با رای مردم هستند انتخاب می شود.
اسماعیل پور از تعیین ۲۰۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و افزود : بازی های سیاسی در طول سال ها منجر شده است ۴۷ روستای این شهرستان فاقد آب آشامیدنی باشد و رتبه سوم بیسوادی را در گیلان داشته باشد .
وی از آغاز اجرای بزرگترین پروژه روکش آسفالت گیلان در این شهرستان خبر داد و افزود : این پروژه به طول ۲۱ کیلومتر از مسیر کسما تا گوراب زرمیخ و روستاهای آن را در برمی گیرد .
شهرستان صومعه سرا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مطمئنید..... نصف خبر جدید ونصفش قدیمه اون نصفی که جاش قدیمیارو نوشتید مطالب مهمی داشته 8دی دیگه...اینجور کاراش طبیعیه:)
در حاشیه