خسارت بیش از ۸ هزار میلیون ریالی به شبکه‌های توزیع برق گیلان

بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال بر اثر وزش شدید باد به بالغ بر ۹۳ کیلومتر از شبکه‌های شرکت توزیع برق گیلان خسارت اولیه وارد شد.

خسارت بیش از ۸ هزار میلیون ریالی به شبکه‌های توزیع برق گیلان

به گزارش ۸دی، بر اثر وزش باد شدید در روز جمعه ۱هشت دی‌ماه جاری در گیلان بیش از هشت هزار و ۴۰۰ میلیون ریال به شبکه‌های شرکت توزیع برق این استان خسارت وارد شد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان بعد از ظهر دیروز در نشست شرکت توزیع برق این استان با جمع‌بندی وضعیت خسارت وارده به تاسیسات برق گیلان اظهار کرد: به دنبال وزش باد شدید در روز جمعه ۱هشت دی‌ماه جاری تاسیسات و شبکه‌های توزیع نیروی برق گیلان آسیب فراوان دیدند.

حمیدرضا حکمت، سقوط تعداد زیادی از درختان، فرو ریختن سقف ساختمان‌ها و دیگر تجهیزات روی شبکه‌های برق را موجب آسیب زیاد به شبکه‌های توزیع نیروی برق گیلان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه به بیش از ۹۳ کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق گیلان خسارت وارد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی قبلی تمام نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق در نقاط آسیب‌دیده بلافاصله حضور یافتند.

این مسئول گفت: با تلاش نیروهای شرکت توزیع برق در کمترین زمان ممکن نسبت به برق‌دار کردن مشترکان اقدام شد اما با توجه به این مسئله، تاکنون برآوردهای اولیه حاکی از خسارت بالغ بر ۸ هزار میلیون ریالی است.

وی سرعت باد طبق اعلام کارشناس هواشناسی گیلان در برخی نقاط این استان از جمله رشت را ۹۰ کیلومتر در ساعت عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه