بیمارستان‌های بالای ۹۰ درصد پیشرفت ساختمانی تجهیز می‌شوند

معاون برنامه‌ریزی وزیر بهداشت: بیمارستان‌های بالای ۹۰ درصد پیشرفت ساختمانی، تجهیز می‌شوند.

بیمارستان‌های بالای ۹۰ درصد پیشرفت ساختمانی تجهیز می‌شوند

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی در دیدار با معاون وزیر بهداشت به سفر ۲ روزه وزیر بهداشت به گیلان در اسفند ماه سال ۹۳ اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از بیمارستان‌ها در استان افتتاح شدند اما نیازمند تقویت نیروی انسانی هستند.

وی بر ضرورت تجهیز بیمارستان‌های در حال احداث استان تأکید و خاطر نشان کرد: بیمارستان‌های رضوانشهر و آستارا پیشرفتی بالای ۹۰ درصد دارد که برای تجهیز آن باید تمهیدات لازم اتخاذ شود تا در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت جمع‌آوری و ساماندهی پسماند و پساب بیمارستان‌های استان تأکید و تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تولید آلودگی توسط فاضلاب بیمارستانی و حساسیت موجود در بخش قضایی و محیط زیست پیگیری جدی در این بخش بسیار ضروری است.

معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی و امور حقوقی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار به دستورات ویژه وزیر بهداشت در سفر به استان گیلان اشاره کرد و افزود: شخص وزیر دستور داد که تمام موارد به صورت قاطع و جدی در حال پیگیری و انجام است.

طاهر مرهبتی اظهار کرد: وزارت بهداشت در پروژه‌های احداث بیمارستان‌ها و کلینیک‌های ویژه در هر کدام که پیشرفت ساختمانی بالای ۹۰ درصد داشته باشد، اقدام به تجهیز و آماده‌سازی برای افتتاح می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه