مدیرعامل منطقه آزادانزلی:بهسازی و هوشمندسازی مدارس را پیگیری میکنیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی عصر یکشنبه در جلسه ای با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیردولتی کشور از پیگیری برای بهسازی و هوشمندسازی مدارس منطقه خبر داد.

مدیرعامل منطقه آزادانزلی:بهسازی و هوشمندسازی مدارس را پیگیری میکنیم

به گزارش ۸دی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی عصر یکشنبه در جلسه ای با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیردولتی کشور از پیگیری برای بهسازی و هوشمندسازی مدارس منطقه خبر داد.

رضا مسرور اظهار کرد: با توجه به قوانین مناطق آزاد در راستای حمایت و توانبخشی مراکز آموزشی در حوزه منطقه آزاد، تلاش خواهیم کرد.
در ادامه جلسه معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی کشور گفت: با توجه به توان اقتصادی منطقه آزاد ،توانایی راه اندازی پژوهش سرا، نوسازی و هوشمند سازی مدارس در راستای کمک به آموزش و پرورش در آن وجود دارد.
مرضیه گرد اظهار کرد : با توجه به وسعت تحت پوشش منطقه آزاد وجود یک اداره آموزش و پرورش در این منطقه جهت فعالیت بیشتر نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: با همکاری منطقه آزاد می توان امیدوار بود در سال ۹۵ این امر تحقق پیدا کند.
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان نیز در این جلسه گفت : در محدوده منطقه آزاد پنج ناحیه آموزش و پرورش انزلی، خمام، خشکبیجار،کیاشهر و لشت نشا فعالیت می کند.
مهدی حاجتی افزود: در ۴۰ مدرسه از این منطقه هزار و ۱۰۰ دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.
وی با اشاره به انجام نیاز سنجی های لازم در منطقه یادآور شد: با کمک منطقه آزاد، می توان شاهد آغاز به کار اداره آموزش و پرورش و به تبع آن هوشمند سازی و نوسازی مدارس و پژوهش سرا تا سال ۹۵ بود.
همکاری های منطقه آزاد انزلی با آموزش و پرورش در راستای احداث دو مدرسه در خشکبیجار، رفع مشکلات سایر مدارس تحت پوشش منطقه بر اساس اعلام نیاز و معافیت مالیاتی بالغ بر ۳۰۰ نفر از فرهنگیان شاغل در این ۴۰ مدرسه از جمله مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید .
در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ، معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرعامل منطقه آزاد، فرماندار انزلی و رئیس آموزش و پرورش شهرستان انزلی حضور داشتند.
در ۲۲ مدرسه محدوده منطقه آزاد انزلی یکهزار و ۷۸۰ دانش آموزش مشغول به تحصیل هستند.
۱۴ روستای محدوده منطقه آزاد انزلی، ۱۳ دبستان با تعداد حدود ۱۲۰۰ دانش آموز، هفت مدرسه راهنمایی با ۳۰۰ دانش آموز و دو دبیرستان با بیش از ۲۸۰ دانش آموز دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه