مردم محور برنامه ها و جشنهای دهه فجر هستند

علی فتح الهی فرماندار تالش گفت : مردم محور برنامه ها و جشنهای دهه فجر هستند .

مردم محور برنامه ها و جشنهای دهه فجر هستند

به گزارش ۸دی، فرماندار تالش گفت : مردم محور برنامه ها و جشنهای دهه فجر هستند .

وی در نخستین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان در جمع مدیران ادارات و نهادها با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به برنامه ریزی مناسب برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر پرداخته و گفت : دهه فجر انقلاب اسلامی ، یاد آور حماسه ها و رشادت های مردم و رهبری پیامبر گونه امام راحل در سال های سرنوشت ساز انقلاب ایران است .
علی فتح الهی با اشاره به نقش مردم در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی گفت : مردم محور برنامه ها و جشنهای دهه فجر هستند .
وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان است ، افزود : اسلامی بودن ، اتکا به پشتوانه قوی مردمی ، عدم وابستگی به قدرت های استکباری ، رهبری همه جانبه امام راحل و مقام معظم رهبری و پافشاری براهداف و آرمان های اسلامی و انقلابی از مهمترین ویژ گی این جشن ها است .
فتح الهی تصریح کرد : بیان ثمرات انقلاب و دستاورد های آن و انتقال این مفاهیم به نسل آینده می تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایفا کند .
فرماندار تالش در ادامه خواستار همکاری همه جانبه دستگاهها و ادارات شهرستان با ستاد دهه فجر شد و خاطر نشان کرد : باید کاری کنیم در برنامه های مربوط به ایام الله دهه فجر نقش مردم پر رنگ باشد .
در پایان جلسه مدیران شهرستان به بیان دیدگاههای خود در رابطه با برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه مبارک فجر امسال پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه