پلیس ارزنده در جامعه، پلیس معتقد و متدین است

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه رویکرد مشارکت اجتماعی مردم در تولید و حفظ امنیت، زمینه‌ساز امنیت پایدار در جامعه خواهد بود، گفت: پلیس ارزنده در جامعه، پلیس معتقد و متدین است.

پلیس ارزنده در جامعه، پلیس معتقد و متدین است

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه رویکرد مشارکت اجتماعی مردم در تولید و حفظ امنیت، زمینه‌ساز امنیت پایدار در جامعه خواهد بود، گفت: پلیس ارزنده در جامعه، پلیس معتقد و متدین است.

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان در آیین تودیع و معارفه معاون هماهنگ کننده پلیس استان،داشتن مسئولیت را  موجب پاسخگویی در مقابل مردم دانست.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم باید سرلوحه هم مسئولان باشد، افزود: با خدمت بی‌منت است  که  می‌توان اعتماد و مشارکت مردم را جلب کرد.

سردار میرحیدری مهمترین سرمایه اجتماعی‌پلیس را اعتماد مردم دانست و گفت: رمز موفقیت پلیس‌در ماموریت‌های محوله، اعتماد مردم است.

وی با بیان اینکه پلیس امروز با توکل بر خدا و پیروی از ولایت فقیه، با اقتدار و هوشیاری خود توانست اعتماد و رضایت مردم را جلب کند، ادامه داد: با اعتقاد و اطمینان از اینکه همه اعمالمان در معرض خداوند است، می توان بهترین خدمت به جامعه را عرضه داشت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه رویکرد مشارکت اجتماعی مردم در تولید و حفظ امنیت، زمینه ساز امنیت پایدار در جامعه خواهد بود، اظهار کرد: پلیس ارزنده در جامعه، پلیس معتقد و متدین است.

رئیس‌پلیس گیلان پیشرفت در هر جامعه را گرو در احساس مسئولیت همگانی دانست و خاطرنشان کرد: با احساس مسئولیت همگانی می توان ارتقای امنیت و پیشرفت در جامعه را شاهد بود.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ حیدر محمدی به عنوان معاون هماهنگ کننده‌پلیس استان معرفی و از زحمات سرهنگ حبیب نصیری تقدیر به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه