مسیرهای صعب العبور کسب علم در لاهیجان! + تصاویر

یکی از معضلات مهم و اساسی دانشجویان دانشکده اندیشمند و دیلمان نبود جاده دسترسی مناسب به این مراکز آموزشی است که موجب نارضایتی دانشجویان شده است.

مسیرهای صعب العبور کسب علم در لاهیجان! + تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»، موسسه آموزش عالی دیلمان کمتر از یک کیلومتر با میدان ابریشم لاهیجان فاصله داشته و دانشکده اندیشمند نیز در فاصله یک و نیم کیلومتری میدان شیخ زاهد قرار گرفته است. اما وضعیت نامناسب آسفالت و حتی راه دسترسی داد دانشجویان را درآورده و این قشر از جامعه از این موضوع بسیار گله مند هستند.

یکی از دانشجویان دانشکده اندیشمند با ارسال تصاویر زیر برای پایگاه خبری «لاهیجان»، همه دانشجویان برخلاف همه مسئولین خودروی شخصی که ندارند تا این مسیر را در زمان بارندگی با خودروی شخصی طی کنند.

از سویی دیگر رانندگان نیز وقتی که وضعیت جوی نامناسب است، کرایه ها را افزایش می دهند. از تیم مدیریت شهری لاهیجان، فرمانداری و بخشداری می خواهم که به مسیر دانشکده اندیشمند لاهیجان که در ابتدای نخجیرکلایه واقع شده است و مسیر آن گاها برای دانشجویان صعب  العبور می شود، نگاه ویژه ای داشته باشند و فکری هم به حال دانشجویان دانشکده دیلمان کنند.

آسفالت دانشکده دیلمان لاهیجان (۲) آسفالت دانشکده دیلمان لاهیجان (۳) آسفالت دانشکده دیلمان لاهیجان (۴) آسفالت دانشکده دیلمان لاهیجان (۵) آسفالت دانشکده دیلمان لاهیجان (۶) آسفالت دانشکده دیلمان لاهیجان (۷) آسفالت دانشکده دیلمان لاهیجان (۹)

تصاویر مربوط به مسیر موسسه آموزش عالی دیلمان

عکس:نرجس حسن پور

آسفالت دانشکده دیلمان لاهیجان (۱) آسفالت دانشکده دیلمان لاهیجان (۸)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه