آیا استخر شنای فومن هم به سرنوشت پل ورودی و مسکن مهر دچار می‌شود؟!+ تصاویر

استخر فومن که قرار در ابتدای تابستان امسال به بهره‌برداری برسد با کم کاری و تاخیرهای فراوان تا همین لحظه که شما در حال مطالعه این خبر هستید آماده نشده است.

آیا استخر شنای فومن هم به سرنوشت پل ورودی و مسکن مهر دچار می‌شود؟!+ تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز، چندی قبل میرشمس مومنی زاده فرماندار فومن از آخرین وضعیت بازسازی تنها استخر شنای این شهرستان در مجموعه ورزشی انقلاب فومن بازدید کرد.

فرماندار شهرستان فومن در این بازدید از سرعت اجرای پروژه گله مند بود و باتوجه به مراحل پایانی تکمیل این استخر شنا از رئیس اداره ورزش و جوانان فومن و پیمانکار پروژه خواست تا هرچه سریعتر این پروژه به بهره برداری برسد و نظارت لازم را اعمال نمایند.

مومنی زاده ادامه داد : شنا ورزشی پایه و سفارش شده در دین اسلام است که باید برای ترویج آن از تمام ابزارهای لازم استفاده کرد و وجود آن در هر شهری امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه کار بازسازی تنها استخر شنای فومن در مراحل پایانی است افزود :بنا به تعهد پیمانکار پروژه امیدواریم در هفته آینده شاهد تکمیل این پروژه باشیم تا مورد استفاده ورزشکاران و عموم مردم شهرستان فومن قرار گیرد.

استخر فومن (2) استخر فومن (3) استخر فومن (4) استخر فومن (5) استخر فومن (6) استخر فومن (7) استخر فومن (8) استخر فومن (9)

بدقولی های پی در پی مسئولان اجرایی از پل ورودی فومن ، مسکن مهر ، آسفالت ، استخر و … متاسفانه باعث آن شده تا مردم نسبت به قول های پی در پی آنها بدبین شوند.اُمیدوارم فرماندار جدید شهرستان که از قدرت اجرایی بالایی در شهر برخوردار است با پیگیری های لازم زمان بهره‌برداری این پروژه را به قبل از شروع سال جدید برساند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه