باید یک مقدار سربازان قهرمان سمت ملوان سوق داده شوند/ از همه ظرفیت‌ها برای گرفتن حقمان استفاده می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: از همه امکانات و ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم تا حق باشگاه ملوان را بگیریم.

باید یک مقدار سربازان قهرمان سمت ملوان سوق داده شوند/ از همه ظرفیت‌ها برای گرفتن حقمان استفاده می‌کنیم

به گزارش ۸دی، مسعود رهنما در مورد پیگیری موضوع پیوستن مهدی شریفی به باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: بچه‌های ملوان و مجموعه استان گیلان اعتقاد داریم تاریخ ملوان را باید نگاه کنید تا ببینید که چه اندازه بازیکن به تیم‌های ملی داده است. مسئولان مختلفی که ارتباط با سیستم سرباز قهرمان دارند آن‌ها باید عدالت را نسبت به تیم ملوان و تراکتورسازی رعایت کنند. آن‌ها می‌توانستند در مورد موضوع اخیر باشگاه ملوان یک مقدار بهتر عمل کنند.

وی در ادامه افزود: یک بخشی از باشگاه ملوان به نیروی دریایی انزلی وابستگی دارد تعداد سرباز قهرمانانی که در فوتبال می‌خواهند بگیرند باید جانب این قضیه را در نظر بگیرند. ملوان خانه بازیکن سازی بوده است و یک مقدار سرباز قهرمان باید به سمت این باشگاه سوق پیدا کند. در حال حاضر نیز اختلاف سر مهدی شریفی است که ابتدا قرار بود به باشگاه ملوان بپیوندد اما ظاهرا به تراکتورسازی فرستادند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: استاندار گیلان به من دستور داده تا برای پیگیری این موضوع امروز در وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کنم بنده نیز از همه امکانات و ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنم تا حق باشگاه ملوان را بگیریم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه