ارائه طرح دو فوریتی تشکیل وزارت تربیت، آموزش و تحقیقات

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح دو فوریتی «تشکیل وزارت تربیت، آموزش و تحقیقات» خبر داد و گفت: وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فناوری با تجمیع و انتقال کلیه وظایف، اهداف یکسانی را دنبال می‌کنند.

ارائه طرح دو فوریتی تشکیل وزارت تربیت، آموزش و تحقیقات

به گزارش ۸دی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح دو فوریتی «تشکیل وزارت تربیت، آموزش و تحقیقات» خبر داد و گفت: وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فناوری با تجمیع و انتقال کلیه وظایف، اهداف یکسانی را دنبال می‌کنند.

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح دو فوریتی «تشکیل وزارت تربیت، آموزش و تحقیقات» خبر داد و اظهار کرد: در همه کشورها سیستم آموزشی به صورت یکپارچه مرسوم است و از دوره پیش دبستانی تا دکترا تحت نظارت یک سازمان واحد فعالیت‌ها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سیستم آموزشی یکپارچه باعث کاهش هزینه‌ها و انجام سیاست‌های واحد می‌شود، افزود: هدف از ارائه طرح دو فوریتی «تشکیل وزارت تربیت، آموزش و تحقیقات» از بین دغدغه فرهنگیان، یکپارچه سازی سیستم آموزش و اجرای سیاست‌های واحد است که امیدواریم با حمایت فرهنگیان کشور این طرح دو فوریتی به مرحله اجرا برسد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:طرح دو فوریتی تشکیل وزارت تربیت، آموزش و تحقیقات به منظور مدیریت یکپارچه‌سازی آموزش، تربیت و تحقیقات، تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص بر اساس تحولات و نیاز بازار کار، کاهش هزینه‌ها و همچنین استفاده بهینه از امکانات سنجش آموزش کشور در تمام سطوح، تشکیل می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم ادامه داد: وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فناوری با تجمیع و انتقال کلیه وظایف، اهداف یکسانی نظیر تربیت نیروی انسانی متخصص و امکانات و بودجه واحد را دنبال می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه