بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی تالش سال ۹۵ افتتاح می‌شود

فرماندار تالش گفت: بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی تالش، سال ۹۵ افتتاح می‌شود.

بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی تالش سال ۹۵ افتتاح می‌شود

به گزارش ۸دی، فرماندار تالش گفت: بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی تالش، سال ۹۵ افتتاح می‌شود.

علی فتح الهی اظهار داشت: در تلاش هستیم بیمارستان جدید تالش را تا هفته دولت سال آینده افتتاح کنیم و با اقدامات و تخصیص اعتبارات اخیر وزیر بهداشت و درمان و تزریق اعتبارات جدید به پیمانکار پروژه بیمارستان تالش پیشرفت فیزیکی قابل توجه دارد و باسرعت مناسب درحال اجرا است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی بیمارستان جدید تالش  بالای ۶۵ درصد است و روند آماده‌سازی محوطه بیمارستان در حال اجرا است، گفت: در ابتدای افتتاح پروژه بیمارستان، ۱۶۰ تخت‌خوابی بود که با جانمایی بخش‌های جدید مانند بخش تخصصی قلب و دیالیز به ۲۲۰ تخت‌خوابی افزایش یافت.

فرماندار تالش تأکید کرد: بیمارستان در حال احداث تالش دارای ۹ اتاق عمل است و بخش‌های قلب و ICU و دیالیز در این بیمارستان با جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات پزشکی تجهیز می‌شود.

فتح الهی افزود: کار ساخت بیمارستان جدید تالش از سال ۱۳۸۸ آغاز شد که طبق برنامه در سال ۹۵ افتتاح می‌شود و تخصیص‌ها اگر مناسب باشد، اقلامی مانند سنگ‌نما و شیرآلات و تزئینات داخلی ساختمان و آسانسور که هزینه‌بر هستند، تهیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجری طرح این پروژه وزارت راه و شهرسازی است، افزود: بیمارستان تالش یکی از مجهزترین مراکز درمانی گیلان و برای استفاده بیماران غرب گیلان در حال آماده‌سازی است و ساخت پانسیون پزشکان هم از برنامه‌های آینده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه