پنج ورزشکار گیلانی در اردوی تیم ملی فوتسال امید ایران حضور یافتند

به گزارش ۸دی، پنج ورزشکار گیلانی در مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتسال امیدهای ایران حضور یافتند . رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت : مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتسال امیدهای منطقه شمال کشور از روز ۱۷ دی ماه به میزبانی استان گلستان و در بندرترکمن برپا شده که چهار بازیکن و یک مربی […]

پنج ورزشکار گیلانی در اردوی تیم ملی فوتسال امید ایران حضور یافتند

به گزارش ۸دی، پنج ورزشکار گیلانی در مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتسال امیدهای ایران حضور یافتند .

رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت : مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتسال امیدهای منطقه شمال کشور از روز ۱۷ دی ماه به میزبانی استان گلستان و در بندرترکمن برپا شده که چهار بازیکن و یک مربی استعداد یاب از استان گیلان در ابن اردو حضور یافتند .
قربانعلی الماس خاله افزود : بر این اساس ، سجاد یوسف خواه ، میلاد عشقی ، مهدی شاه محمدی و محمدحسین رضا زاده از استان گیلان به عنوان بازیکن در اردوی تیم ملی فوتسال امیدهای منطقه شمال کشور حضور یافتند .
وی اظهار کرد : همچنین نعیم باقری از گیلان نیز به عنوان مربی استعدادیاب شمال کشور حضور یافته که امیدواریم بازیکنان گیلانی بتوانند این اردو را با موفقیت پشت سربگذارند تا در مرحله سوم حضور یابند .
وی ادامه داد : اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال امیدهای منطقه شمال کشور در استان مازندارن و شهرستان آمل برگزار شده بود و مرحله سوم این اردو نیز قرار است در شهرستان تنکابن برگزار شود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه